Ace Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Filip och Fredrik är skittråkiga. Deras humor går ut på "Du är dålig! Nu ska vi skratta åt dig! Ha ha ha ha ha!". Anders och Måns är mycket djupare, roligare, snällare och sötare ... Men om ni inte förstår er på deras humor så är det bara tråkigt för er... Dessutom tänkte jag säga till alla som saknar dem på radio att de håller i Morgonpasset på fredagar. För det ÄR en särskild känsla att höra deras röster i radio... Redigerad 30 april, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Filip och Fredrik är skittråkiga. Deras humor går ut på "Du är dålig! Nu ska vi skratta åt dig! Ha ha ha ha ha!". Jag tror nog att du vet att Fredrik och Filip har mycket mer humor än vad Anders och Måns har. Gämför "High Chaparall" med "Anders och Måns". I HC träffar dom roliga gamla föredettingar som tex Garey Busey och Pamela Anderson eller varför inte Vince Neil. Men det roliga är att dom tar inte intervjuerna på allvar, intervjun med Garey Busey tex, så började dom kasta mat på varandra. Eller med Pamela Anderson henne lekte dom kurragöma med, tänk om någon reporter skulle få göra det, han/hon skulle bli svinlycklig. Att äns få träffa Pamela Anderson??, det är helt otroligt. Men Anders och Måns, vem gör dom narr av? jag såg ett program när dom träffade en kille som hade "världens största pumpa", jag känner fan inte igen den killen från något TV program. Sen i intervjun snacka dom ingenting heller, sitter man och garvar åt det då?. Nej normala människor gör inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag tror nog att du vet att Fredrik och Filip har mycket mer humor än vad Anders och Måns har. Du tycker inte att den sortens argumentation faller på att humor är högst subjektivt? Fredrik och Filip är skittråkiga, enligt mitt tyckte. Det betyder inte att dom är skittråkiga, bara att jag tycker det. btw: Anders och Måns äger, hoppas dom gör en till säsong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 100 höjdare äger anders & måns Vote: Anderas och Måns??? BTW har aldrig sett på TV men hörde på Radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Vote: Anderas och Måns??? BTW har aldrig sett på TV men hörde på Radio Då vet du ju vilka dom är. Varför då rösta "Anders och Måns???" Tycker att både Filip och Fredrik och Anders och Måns är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 btw: Anders och Måns äger, hoppas dom gör en till säsong De ska göra en till säsong! De ska börja spela in i januari nästa år. Måns sa att jag kanske får vara med under inspelningen!!! Dessutom: "Men Anders och Måns, vem gör dom narr av?". Måste man göra narr av någon för att det ska vara kul? Nej. Och det med pumpan var ju kul för att (åh, jag hatar att förklara humor, men vadfasen...) Anders skulle göra en intervju med en gubbe som hade en stor pumpa, men de stod liksom bara där och det enda han kunde komma på att säga var "Vilken pumpa!". Sen kommer det där "Jag tror jag drar mig in nu..." från gubben. Och så står Anders kvar där, i regnet... Det är jättekul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) De ska göra en till säsong! De ska börja spela in i januari nästa år. Måns sa att jag kanske får vara med under inspelningen!!! Whohoo glädjande nyhet, tur att programmet håller på en halvtimme så att den inte tar över hela kvällen , men kul för dig (faktist) "Men Anders och Måns, vem gör dom narr av?". Måste man göra narr av någon för att det ska vara kul? Enligt min mening. Ja! Anders skulle göra en intervju med en gubbe som hade en stor pumpa, men de stod liksom bara där och det enda han kunde komma på att säga var "Vilken pumpa!". Sen kommer det där "Jag tror jag drar mig in nu..." från gubben. Och så står Anders kvar där, i regnet... Det är jättekul!! När kommer det roliga, är det kul att se en kille stå och inte säga något?, dom vill bara dra på tiden Redigerad 30 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nej, humorn ligger i att det är en VÄLDIGT misslyckad intervju. De gör ju narr av sig själva, lite, gör narr av den journalistiska världen. Det är inte lika lågt som att göra narr av enskilda personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Nej, humorn ligger i att det är en VÄLDIGT misslyckad intervju. De gör ju narr av sig själva, lite, gör narr av den journalistiska världen. Det är inte lika lågt som att göra narr av enskilda personer. Jag ger upp, du har alldeles rätt, dom har en skara humor under rockarmen ändå, det var bara det att jag inte har kommigt på det förut (ligger lite efter) Redigerad 30 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Vote: Vet ej Har aldrig sett deras program... När går det och på vilken kanal? Edit: Gtapimpfoolife: Alla behöver inte tycka som dig! Låt nu Tija och alla andra som tycker om Anders och Måns göra det, du behöver inte skriva massa skit bara för det! Redigerad 30 april, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Man blev lite nyfiken på vad du skrev innan du editade, GTApimp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Gtapimpfoolife: Alla behöver inte tycka som dig! Låt nu Tija och alla andra som tycker om Anders och Måns göra det, du behöver inte skriva massa skit bara för det! Jag skriver bara vad jag tycker, om jag tycker illa om Anders och Måns (vilket jag inte gör längre) så låt mig göra det, Tija hakade upp sig på det lika mycket som jag hakade upp mig på henne om att hon inte gillade Fredrik och Filip. Jag heter faktist GTApimpfoolife inte gtapimpfoolife Man blev lite nyfiken på vad du skrev innan du editade, GTApimp... laugh.gif Jag skrev kommigt med tre stycken m vilket såg fult ut så jag var tvungen att göra en liten edit . Förresten heter jag GTApimpfoolife inte GTApimp Redigerad 30 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag gjorde en liten förkortning. Och visst kan Fredrik och Filip vara lite kul, jag menar Hundra Höjdare är inte ofta fel (jag tänkte skriva aldrig fel, men...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Och deras TV-program går ut på ... ? Att vara så dumma som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Att vara så dumma som möjligt. Nej, deras tvprogram går ut på att svenska folket ska få en trevlig kväll och kanske lära sig något med! Så har jag fattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag vet inte vilka det är men jag kan avgöra att de är tråkiga. Se bara på namnet Anders och Måns låter inte specielt kul enligt mig iaf skulle aldrig falla mig i att se på nå så töntigt program som Anders och Måns. Det är vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag vet inte vilka det är men jag kan avgöra att de är tråkiga. Se bara på namnet Anders och Måns låter inte specielt kul enligt mig iaf skulle aldrig falla mig i att se på nå så töntigt program som Anders och Måns. Det är vad jag tycker Håll käften om du inte ens vet vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag förstår helt enkelt inte vad som är så skoj med anders och måns har inte heller sett så många avsnitt av dom, kanske bara är dom dåliga jag råkat se när jag klistrat plytet framför tvrutan så.. jag vet inte jag skrattar iaf inte åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Anders och måns äger!!! Din sida med tija! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts