Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja, det har diskuterats lite under bordet, dags att ta tag i det ordentligt! VOTE: JA!! (gissa varför jag har dem i min signatur?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Självfallet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har kollat på dem en gång. Va rätt skoj måste jag medge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Dom är roliga! Fast ibland så spårar deras skämt lite ut men för det mesta tummen up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Men herregud vad har dom för humor!?! igentligen. Jag klarar inte av att deras dialekt heller. Såg dom på Fortet och dom bettede sig som så onormala ohumoristiska idioter (går kanske lite för hårt åt). Är dom män eller är dom några fjantar som vill visa deras korkade ansikten? vem vet? Kul att du har träffat dom iaf. Det är ju alltid roligt att träffa sina idoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag har aldrig sett dom. Går de på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag har aldrig sett dom. Går de på TV? Går på tv... Går... På tv:n... Går på tv:n... hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Förut lyssnade jag ofta på deras radioprogram, Så funkar det. Kollar på deras tv-program numer eftersom radio programmet har slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag har aldrig sett dom. Går de på TV? Ja tyvärr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vet inte? Aldrig sett dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 De sämsta komikerna på tv.Förresten kan man kalla de idioterna komiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote: vilka, asså vilka är anders och måns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote: vilka, asså vilka är anders och måns ? Jag tycker att jag känner igen deras ansikten från någon bok . jag tror att dom är författare. voté: vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote: vilka, asså vilka är anders och måns ? Två killar som har ett tv-program ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Två killar som har ett tv-program ihop. Och deras TV-program går ut på ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Typ parodi på faktaprogram, fast på ett väldigt snällt sätt, nån gång hade de en intervju med ägaren till ett museum för klädgalgar osv. och ibland hittar de på sjuka försök eller nåt annat, och ibland är det vanlig komedi. gulligt och skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vad illa om ni inte vet vilka Anders och Måns är! Vote: JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote: Nej! Ibland bra, men för det mesta barnslig. Söker man humar ska man se något program med Filip och Fredrik. Det håller väl alla med om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote : nej Dom är inte roliga dessutom är dom äckligt fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vote: Nej! Ibland bra, men för det mesta barnslig. Söker man humar ska man se något program med Filip och Fredrik. Det håller väl alla med om? Oja High Chaparall :'( gud vad jag saknar det programmet. Eller 100 Höjdare!!! finns det något roligare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts