Azore Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Någon som sett den? http://www.discshop.se/LIVE/shop/img/omslag/front_large/38703.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nej Tvungen att svara? Hjälper tyvärr inte mig mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hjälper dig till vad? Uppnår du någon sorts spirituell njutning om någon säger att den har sett filmen i fråga? Du undrade ju inget om filmen, så vad mer kan han göra? Jaja, nej. Jag har inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag har för vana att glömma namnen på filmer jag sett, du kanske vill berätta om vad den handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hjälper dig till vad? Uppnår du någon sorts spirituell njutning om någon säger att den har sett filmen i fråga? Du undrade ju inget om filmen, så vad mer kan han göra? Jaja, nej. Jag har inte sett den.Hjälper mig till mitt val om jag ska köpa den eller inte.. men visst, får säkert en fet orgasm vid svar om någon sett den. Jag har för vana att glömma namnen på filmer jag sett, du kanske vill berätta om vad den handlar om? "Detta är på riktigt.... inga stuntmen inget manus inga lagar bara bra musik invävt med cool action från gatan. Då pratar vi streetrace , coola bilar och brudar i högt tempo. Fast and the Furious, 2 fast 2 furious och Biker boyz släng er i väggen!!!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 inget manus Den låter urbra! Köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hjälper mig till mitt val om jag ska köpa den eller inte.. men visst, får säkert en fet orgasm vid svar om någon sett den. "Detta är på riktigt.... inga stuntmen inget manus inga lagar bara bra musik invävt med cool action från gatan. Då pratar vi streetrace , coola bilar och brudar i högt tempo. Fast and the Furious, 2 fast 2 furious och Biker boyz släng er i väggen!!!!!!" Upphetsad? Ser ut att vara en parodi på fast and the Furious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Upphetsad?Inte speciellt Ser ut att vara en parodi på fast and the Furious Jag vet inte jag, inte så kul att köpa den och så är det inget att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Spela roll. KÖp den. e den förjävlig kan du ju sälja den eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Spela roll. KÖp den. e den förjävlig kan du ju sälja den eller nått. Är den förjävlig kanske jag inte får den såld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tvungen att svara? Hjälper tyvärr inte mig mycket. Har inte heller sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Värkar vara ganska låg kvalitet på filmen. har inte heller sätt filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Är den förjävlig kanske jag inte får den såld? Försök hitta en trailer någonstans då? Big deal. den kostar väll typ 150-200 spänn? inte så mycke. Tvpslesbörsen tar ju inte typ alla dvd filmer bara dom är repfria. Redigerad 29 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Värkar vara ganska låg kvalitet på filmen.Nej det verkar inte vara den bästa kvalitet på filmen, men det beror nog mest på att den är inspelad utan manus och direkt ute på racinvägarna. Gissar på att det är något liknande den svenska versionen (The Getaway In Stockholm) Försök hitta en trailer någonstans då? Jo, jag har försökt men hittar varken trailer eller bilder från filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Köpt nån annan film om du är osäker på den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har inte sett den, den ser inte så bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Köpt nån annan film om du är osäker på den där. Är igentligen inte jag som ska ha den, frågade åt en polare kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Men om det inte är du som ska ha den är det väll skit samma för fan. köpt skiten å e den inte bra så är det inte ditt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Men om det inte är du som ska ha den är det väll skit samma för fan. köpt skiten å e den inte bra så är det inte ditt problem. Även om jag frågar åt en polare så betyder ju inte det att jag inte kan köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts