DimpZ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ozzys gamla gitarist, han som dog i en flygplansolycka. Jag kommer inte ihåg hans namn. Randy Rhoads? (stavning) Han var ju kunglig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Cliff Burton skulle jag iallfall skriva om, utan tvekan, är själv bassist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Cliff Burton skulle jag iallfall skriva om, utan tvekan, är själv bassist Har precis skrivit om han ska skriva om 1 eller 2 till. någon annan bra ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 John Bon Scott ? Randy Rhoads ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Randy Rhoads, som sagt. Var en väldigt skicklig gitarrist för sin ålder, han spelade med Ozzy Osbourne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Kurt Cobain Sid Vicious (stavning) Eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Dimebag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har redan skrivit. det blev Cliff Burton och Bon SCott. tack för hjälpen allihop! gör en tidning så jag kan frågar lite mer saker senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Kom på en till, nån i the clash, minns ej hans namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Kom på en till, nån i the clash, minns ej hans namn Tänker du på: Joe Strummer sångaren och gitarristen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Tänker du på: Joe Strummer sångaren och gitarristen That's it han dog 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts