pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ska göra ett skolarbete och har bestämmt mig för att skriva om någon avliden känd hårdrockare. Kan ni nämna någon? Ej Hendrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det var väl två i Pantera som blev ihjälskjutna förra året. Kanske nån av dem kan vara nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Cliff burton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ska göra ett skolarbete och har bestämmt mig för att skriva om någon avliden känd hårdrockare. Kan ni nämna någon? Ej Hendrix. John Bonham trummis i Led Zeppelin. John Bon Scott sångare i AC/DC. Curt Cobain sångare i Nirvana. Brian Jones gitarrist i Rolling Stones Freddie Mercury sångare i Queen Det är några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Sångaren i nirvana? Lite info här Damn, GTApimpfoolife han före Redigerad 29 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Keith Moon - Trummis i The Who Jerry Garcia - Gitarrist i Grateful Dead Ian Curtis - Sångare i Joy Division Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vill bara säga att Kurt Cobain inte var hårdrockare. Han var grunge-sångare. Men han var jävligt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vill bara säga att Kurt Cobain inte var hårdrockare. Han var grunge-sångare. Men han var jävligt bra!! Same shit, different names OT: Då kan jag säga att Anders och Måns inte har någon humor, för det har dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om Anders och Måns har humor eller inte är en mycket subjektiv fråga. Däremot är det ett faktum att Kurt Cobain inte var hårdrockare. Hårdrock är en särskild musikstil. Okej om ni kallat honom rockare, men hårdrock... nah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Same shit, different names OT: Då kan jag säga att Anders och Måns inte har någon humor, för det har dom inte Okej, vad har det mad sakenoch göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Cliff burton? Han var den första jag tänkte på. hittade ingen fakta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Han var den första jag tänkte på. hittade ingen fakta :'( Jag vet, läste dína tankar....bad for u lad..kollat officiella hemsidan? Borde ju finnas där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Han var den första jag tänkte på. hittade ingen fakta :'( Kolla här på engelska dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kolla här på engelska dock Man får ju nästan räkna med engelska om man ska hitta fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kolla här på engelska dock http://en.wikipedia.org/wiki/Cliff_Burton - eller där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Han var den första jag tänkte på. hittade ingen fakta :'( Hmm. Fuck that. jag letade väll bara på fel sidor. ajja. Keep em Coming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nån i mayham (mayhem?) han blev knivmördad av burzums sångare varg "greven" vikernäs dom är så käcka, de norska black metal-banden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Cliff_Burton - eller där. Tackar. de går skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ozzys gamla gitarist, han som dog i en flygplansolycka. Jag kommer inte ihåg hans namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Skriver och skriver som en galning. fastnat på ett ord... vad betyder "monopolize"? "Burton would reportedly monopolize the tape player " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts