Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Quick Time playern är hel konstig för mig! När man kollar på en lite film snutt så förvrenger sig rösterna och låter helt utomjordiska så jag bestämmde mig för att avintallera skiten, men när jag tängte göra det så komm den här bilden upp (nedanför) Vad rekomenderar ni? Ska jag avinstallera allt eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Quick Time playern är hel konstig för mig! När man kollar på en lite film snutt så förvrenger sig rösterna och låter helt utomjordiska så jag bestämmde mig för att avintallera skiten, men när jag tängte göra det så komm den här bilden upp (nedanför) Vad rekomenderar ni? Ska jag avinstallera allt eller inte? Avinstallera skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ja, allt, det står ju att bara Quicktime och tillägg till just Quicktime kommer att tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts