okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 okka: eru såndär konstbög eller nåt? hehe florens är ju precis som vilken annan storstad som hellst, om man inte gillar konst... måste dock erkänna att david skulpturen var ganska grym Haha, konstbög och konstbög, jag gillar konst och tjejer, faktiskt, så man kan nog påstå att jag är hälften av det...konst är fint! Plus att jag har alltid gillat Florens, och jag är väldigt nostalgisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ska väll hoppa studsmatta å lyssna på Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ska väll hoppa studsmatta å lyssna på Metallica Zork,Jag har fått min FA-Mas maskingevär nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Zork,Jag har fått min FA-Mas maskingevär nu! Aaarg Så avundsjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Men pallra dig ut på balkongen då Sikorka...Har ju legat här utanför med min bärbara dator och min Softis AWP i 3 timmar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ska nog inte göra något speciellt. Mest vara hemma tror jag, vara med tjejen, träffa polare, bada/sola och allt annat som hör sommaren till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts