Jump to content

Vad ska ni göra i sommar?

berit
 Share

Recommended Posts

Vad ska alla hitta på i sommar?

det finns kanske redan en sån här gammal tråd, men nu börjar det bli närmare sommaren så jag tyckte det behövdes en (...ny?)

Själv ska jag nog mest chilla, vara med kompisar, supa, åka på nån semester hoppas jag :(

kanske nån festival, för se >_<

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först jobba på papas jobb i 3 veckor (10 000 kr !!), sen ska jag köpa lite mixers och mickar för lite av dom pengarna.

Sen ska jag väl då hänga lite i min källarstudio, vara med kompisar och busa (typ vattenbalonger på bussar och sånt), och bara ta det lungt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först jobba på papas jobb i 3 veckor (10 000 kr !!), sen ska jag köpa lite mixers och mickar för lite av dom pengarna.

Sen ska jag väl då hänga lite i min källarstudio, vara med kompisar och busa (typ vattenbalonger på bussar och sånt), och bara ta det lungt.

Jag bara undrar... var ska du köpa mixers och mickar? Vet du nåt skyst ställe? Funderar själv på att inhandla liknande saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara undrar... var ska du köpa mixers och mickar? Vet du nåt skyst ställe? Funderar själv på att inhandla liknande saker.

Jag ska nog köpa på Jam i stockholm (jam.se), men även musikbörsen går bra om du vill delbetala.

Men fråga runt lite på forum.studio.se så får du nog svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var tänkt att jag och några killar skulle ut och moppesemestra men killen vars moppe jag skulle få åka på vägrar nu att skjutsa mig... Så jag och Siana ska ut och tåg/bussluffa! Det kommer äga stenhårt! Sedan funderar jag på att ta mig en tripp ner till Malmöfestivalen, med, men jag tror att skolan redan har börjat då...

Så ska man väl bada och chilla som vanligt, aiight? Och cykla. Cykla som fasen! Och klippa gräsmattan femton gången om dagen så att jag och Siana har råd att kolla in Anders och Måns i september...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska sitta i ensamhet och lyssna på musik till fågelkvitter om kvällarna, och precis som alltid styra upp djupa disskusioner över MSN...

....annars ska jag styra upp lite diverse filmprojekt, fara till Italien, köpa en massa skivor och...

...stopp, där var det stopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst fan, jag ska också till Italien. Venedig för att vara specifik. Can't wait.

Venedig är väldigt vackert!!

Florens är dock min favorit bland Italienska städer...

...jag har dock inte varit i riktigt alla, men jag tror nog att jag kommer hålla fast vid den åsikten även om jag är i varje liten håla i hela detta vackra land. Tihi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst fan, jag ska också till Italien. Venedig för att vara specifik. Can't wait.

Venedig är grymt :lol:, och mcdonalds där smakar precis som här -_-

okka: eru såndär konstbög eller nåt? :huh: hehe florens är ju precis som vilken annan storstad som hellst, om man inte gillar konst... måste dock erkänna att david skulpturen var ganska grym

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor