berit Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Vad ska alla hitta på i sommar? det finns kanske redan en sån här gammal tråd, men nu börjar det bli närmare sommaren så jag tyckte det behövdes en (...ny?) Själv ska jag nog mest chilla, vara med kompisar, supa, åka på nån semester hoppas jag kanske nån festival, för se Redigerad 29 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Knulla...sova...rappa...skriva texter...lyssna på musik...stranden...vara med folk jag känner...tare lugnt...hålla mig undan bråk...lira streetbasket med folk jag känner medans man drar åt sig brudarna...m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 ** http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...27100&hl=sommar Där någonstans står det om vad jag ska göra i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Först jobba på papas jobb i 3 veckor (10 000 kr !!), sen ska jag köpa lite mixers och mickar för lite av dom pengarna. Sen ska jag väl då hänga lite i min källarstudio, vara med kompisar och busa (typ vattenbalonger på bussar och sånt), och bara ta det lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Först jobba på papas jobb i 3 veckor (10 000 kr !!), sen ska jag köpa lite mixers och mickar för lite av dom pengarna. Sen ska jag väl då hänga lite i min källarstudio, vara med kompisar och busa (typ vattenbalonger på bussar och sånt), och bara ta det lungt. Jag bara undrar... var ska du köpa mixers och mickar? Vet du nåt skyst ställe? Funderar själv på att inhandla liknande saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Bada, och ta det lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag bara undrar... var ska du köpa mixers och mickar? Vet du nåt skyst ställe? Funderar själv på att inhandla liknande saker. Jag ska nog köpa på Jam i stockholm (jam.se), men även musikbörsen går bra om du vill delbetala. Men fråga runt lite på forum.studio.se så får du nog svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det var tänkt att jag och några killar skulle ut och moppesemestra men killen vars moppe jag skulle få åka på vägrar nu att skjutsa mig... Så jag och Siana ska ut och tåg/bussluffa! Det kommer äga stenhårt! Sedan funderar jag på att ta mig en tripp ner till Malmöfestivalen, med, men jag tror att skolan redan har börjat då... Så ska man väl bada och chilla som vanligt, aiight? Och cykla. Cykla som fasen! Och klippa gräsmattan femton gången om dagen så att jag och Siana har råd att kolla in Anders och Måns i september... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vila... vila mycket faktiskt... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 ** http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...27100&hl=sommar Där någonstans står det om vad jag ska göra i sommar. Weeii min Polle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Va på Malta med ett par polare. Sitta, Sova och spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fylla år, Köpa en ny dator, Bada, Sola....Allmänt må gött helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Åka moppe till stranden och kolla på kvinnliga mjölkförvarningsställen. ( . Y . ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fixa bil! Honda Prelude eller nåt sånt vrålåk! Köpa en DS också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Knulla...sova...rappa...skriva texter...lyssna på musik...stranden...vara med folk jag känner...tare lugnt...hålla mig undan bråk...lira streetbasket med folk jag känner medans man drar åt sig brudarna...m.m. Cooling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Cooling Din idiotiska lille rackare. http://67.18.37.14/19/132/emo/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag ska sitta i ensamhet och lyssna på musik till fågelkvitter om kvällarna, och precis som alltid styra upp djupa disskusioner över MSN... ....annars ska jag styra upp lite diverse filmprojekt, fara till Italien, köpa en massa skivor och... ...stopp, där var det stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 fara till Italien, köpa en massa skivor och... Visst fan, jag ska också till Italien. Venedig för att vara specifik. Can't wait. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Visst fan, jag ska också till Italien. Venedig för att vara specifik. Can't wait. Venedig är väldigt vackert!! Florens är dock min favorit bland Italienska städer... ...jag har dock inte varit i riktigt alla, men jag tror nog att jag kommer hålla fast vid den åsikten även om jag är i varje liten håla i hela detta vackra land. Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Visst fan, jag ska också till Italien. Venedig för att vara specifik. Can't wait. Venedig är grymt , och mcdonalds där smakar precis som här okka: eru såndär konstbög eller nåt? hehe florens är ju precis som vilken annan storstad som hellst, om man inte gillar konst... måste dock erkänna att david skulpturen var ganska grym Redigerad 30 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts