Weaper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Är det sk*t svårt att ändra det hära hastighete, vikten på bilen och det? Tror det e nått med handling.cfg? Iaf har tittat på det men fatta 0,0 så jag undrar om det finns ett enklare sätt? En sak jag också skulle villja ha hjälp med är allt som tillhör sabre turbo. Har moddat hela skiten fel och glömt göra backup på texter å sånt.. col och allt vad det heter. Absolut inget måste men det vore super najjs om ni ville! /wea Redigerad 29 april, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ladda hem Careditor från GTAsajten/vc/editorer. Sen öppnar du handling.cfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jasså? Går det då? !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det blir enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan inte tyska, så om nån vet var en guide finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om jag inte minns fel kan man väl ändara språk till engelska i programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jojo! men det står bara på tyska hur man får det att funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Lol.. om man ändrar hastighet måste man ju ändra allt annat som jag fattar 0.0 av.. aja man e väll lite för ung Redigerad 1 maj, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Lol.. om man ändrar hastighet måste man ju ändra allt annat som jag fattar 0.0 av.. aja man e väll lite för ung Hmm.. 1. Nej det behöver man inte.. 2. Jag är 13år och fattar det programet vilket är åldergränsen på det här forumet.. Och ett tips: Testa dig fram istället!, man lär sig fortare då Redigerad 1 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja, har gjort det.. fatta också själva programmet.. men den hittar bara handling och particle. Dessutom så blir det bara Unhandeld Description. Ändrar likssom bara jastighet.. men det finns kanske en gräns? Sen är det ju dämpning å allt shiit som måste passa. P.s Jag fyller faktiskt 13 om 9 dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja, har gjort det.. fatta också själva programmet.. men den hittar bara handling och particle. Dessutom så blir det bara Unhandeld Description. Ändrar likssom bara jastighet.. men det finns kanske en gräns? Sen är det ju dämpning å allt shiit som måste passa. P.s Jag fyller faktiskt 13 om 9 dagar.. Då är du för ung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kanske det.. men jag kan ju modda in bilar och sånt ändå.. mest därför jag började ^^, undrade bara om det fanns ngt som var lika enkelt som att modda in bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kanske det.. men jag kan ju modda in bilar och sånt ändå.. mest därför jag började ^^, undrade bara om det fanns ngt som var lika enkelt som att modda in bilar. Han menade för ung för det här forumet, åldersgränsen är 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts