xenon Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hej,någon som vet hur dom Prostituerade ser ut?? Om det överhuvudtaget finns i SA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja, de finns. De går i brallor som går precis under höften och tyg runt rattarna som även visar lite U-ringning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja, de finns. De går i brallor som går precis under höften och tyg runt rattarna som även visar lite U-ringning. Ja men vilken färg på kläderna m.m?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja men vilken färg på kläderna m.m?? Det är en röd tygbit på rattarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är en röd tygbit på rattarna Det behöver inte vara just röd det kan vara vilken färg som helst. Om du vill hitta någon snabbt så åk till Ganton eller Idlewood för där kryllar det av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hon eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det behöver inte vara just röd det kan vara vilken färg som helst. Om du vill hitta någon snabbt så åk till Ganton eller Idlewood för där kryllar det av dom Jag har i alla fall bara sätt brudar med röda tygbitar på rattarna. undra hur länge vi kommer andvända den röda färgen i den här topicen? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Hon eller?? wink.gif Hon tror jag inte finns i spelet, Om hon skulle finnas så är hon inte prostituerad Redigerad 29 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nee tyckte inte heller det,hon ser rätt rik ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nee tyckte inte heller det,hon ser rätt rik ut Eller hur vad skulle en prostituerad gör i Rodeo (ett ut av det rikare områderna i Los Santos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Eller hur vad skulle en prostituerad gör i Rodeo (ett ut av det rikare områderna i Los Santos) Mm,men det finns en affär i rodeo som heter Dier S... nånting,fast jag har inte fått den än!!? Måste man vara spelet för de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mm,men det finns en affär i rodeo som heter Dier S... nånting,fast jag har inte fått den än!!? Måste man vara spelet för de eller? Jag har mycket svårt att förstå vad du menar men det finns en affär i Rodeo som heter Didier Sachs så du kan gå in i efter uppdraget A Home In The Hills. Resten förstår jag inte vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag har mycket svårt att förstå vad du menar men det finns en affär i Rodeo som heter Didier Sachs så du kan gå in i efter uppdraget A Home In The Hills. Resten förstår jag inte vad du menar? Exakt det jag menar Men när kommer "A Home In The Hills"?? När man har klarat 3:dje staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Exakt det jag menar Men när kommer "A Home In The Hills"?? När man har klarat 3:dje staden? Ja precis du måste klara Las Venturras alla uppdrag, sen kommer man få göra lite uppdrag i Los Santos igen bla A Home In The Hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det finns en stripp klubb i LV som heter The Big spread ranch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det finns en stripp klubb i LV som heter The Big spread ranch. Vad kul att man fick veta de Vad kul att då hållr dig till tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det finns en stripp klubb i LV som heter The Big spread ranch. Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vad har det med saken att göra? Ingen vet nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Hej,någon som vet hur dom Prostituerade ser ut?? Om det överhuvudtaget finns i SA?! De finns i SF i närheten av garaget, de ser ut som stryk och har helsjuk klädsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 De finns i SF i närheten av garaget, de ser ut som stryk och har helsjuk klädsel Haha ok,finns det många där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts