Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Skulle bara passa på att informera alla om att den nya säsongen av Family Guy drar igång på Söndag, visserligen i USA, men ändå. Direkt efter den nya säsongen av Family Guy startar Ameridan Dad upp sin första säsong med ett avsnitt betitlat "Threat Levels". I Family Guy avsnittet "North by north Quahog" drar Peter och Lois ut på en andra smekmånad och råkar av misstag hitta "Passion of the christ 2: Crucify this". Samtidigt tar Brian med lite hjälp av Stewie hand om hushållet hemma i Quahog. Det innehåller redan klassiska skämt som när Peter övertygar kongressen om ett beslutande om krig, när Peter glömmer bort hur man sitter, eller varför inte Brians "upside down-face". Har för övrigt äntligen beställt http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...&id=38202&&ref= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Family Guy är ballt! När kommer de på svensk tv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Family Guy är ballt! När kommer de på svensk tv då? Om nått år kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan inte ZTV sända en ny säsong snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har för mig att The Simpsons också sänder ett speciellt avsnitt... avsnitt 350! Även på FOX som Family Guy så det blir en bra tittardag för denna usla TV-kanal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Family guy is teh shit! Älskar den lilla ungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Family guy is teh shit! Älskar den lilla ungen... Peter är lungt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Family guy is teh shit! Älskar den lilla ungen... Han Ägzorrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har för mig att The Simpsons också sänder ett speciellt avsnitt... avsnitt 350! Även på FOX som Family Guy så det blir en bra tittardag för denna usla TV-kanal... Dom visar 10 avsnitt på raken den första Maj, för att fira att Simpsons har gått i 350 Episoder tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Dom visar 10 avsnitt på raken den första Maj, för att fira att Simpsons har gått i 350 Episoder tror jag ...För att den 350:e episoden sänds i USA på Söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har sett North By North Quahog och tycker att de är en av de bästa avsnitten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har sett North By North Quahog och tycker att de är en av de bästa avsnitten! Det var en väldigt stark säsongstart i alla fall! Längtar tills nästa. Chris dras till sin nya lärarinna som som lovar att dom ska bli ihop om Chris dödar hennes man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det var en väldigt stark säsongstart i alla fall! Längtar tills nästa. Chris dras till sin nya lärarinna som som lovar att dom ska bli ihop om Chris dödar hennes man. Ska försöka fixa det avsnittet "på något sätt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ska försöka fixa det avsnittet "på något sätt"... Du gav mig just en idé hehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Är det Family Guy säsong nummer 4a som börjar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Är det Family Guy säsong nummer 4a som börjar? Jepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Är det Family Guy säsong nummer 4a som börjar? Och minst 38 nya avsnitt kommer det bli! Fan va glad jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Och minst 38 nya avsnitt kommer det bli! Fan va glad jag är. FG-nörd... Nä, men det äger faktiskt, det gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vad är det för specielt med 350 avsnitt? Det är varken jämt eller nåt annat specielt med det. Hadde vart annorlunda om det vart avsnitt 250, 500, 1000, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) FG-nörd... Det är jag fan stolt över! Family Guy håller nästan Monty Python klass på sin humor, och det är det väldigt få serier som gör! Jag menar inte att humorn liknar varandra, bara att Monty Python är/var extremt jävla jätteroliga och så är även Family Guy. Även piloten av American Dad var jävligt rolig, men vi får se om det kan utveckla sig till en lika bra serie som Family Guy. Gillar varken Klaus eller Roger speciellt mycket, men jag har ju iof bara sett piloten. Gör ett nytt utlåtande efter Söndagens program. Vad är det för specielt med 350 avsnitt? Det är varken jämt eller nåt annat specielt med det. Hadde vart annorlunda om det vart avsnitt 250, 500, 1000, etc. Vet inte om det är lika stor hysteri i USA över det hela, kanske bara är ZTV som fått fnatt. Ska kolla upp det... Edit: "Not to be missed! FOX celebrate The Simpsons 350th episode." Redigerad 30 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts