RadiuZ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Många känner redan till det här men för er som inte vet så ger nåt litet land ute i stilla havet ut gratis domän-namn. På så sätt slipper du ha en krångligt adress. Adressen är http://www.dot.tk/ Även om din hemsida är hos t. ex Passagen eller Tripod så funkar det. Edit- Jag menar gratis adress, inte domän. Ni kan också skriva in andra ställen där man kan få gratis adresser. Redigerad 29 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Ja det finns många såna sidor... Gissa vilket gratis hemsida sida jag gjorde den här sidan med? Www.Sikorka.Foo.Se btw jag har hållt på med den i en halvtimme... och jag tycker den suger redan ... Redigerad 29 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Man ser ju att det är freewebs ? Dot.tk är inte någon domän eller DNS... Det är bara*fan kommer inte ihåg ordet* men det skickar ju bara en vidare till sidan.. så kan man se var sidan ligger jue.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Man ser ju att det är freewebs ? Dot.tk är inte någon domän eller DNS... Det är bara*fan kommer inte ihåg ordet* men det skickar ju bara en vidare till sidan.. så kan man se var sidan ligger jue.. Redirect...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Här finns det också ganska enkla domäner, gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Redirect...? Japp ! exakt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja det finns många såna sidor... Gissa vilket gratis hemsida sida jag gjorde den här sidan med? Www.Sikorka.Foo.Se btw jag har hållt på med den i en halvtimme... och jag tycker den suger redan ... Coolt! Min bild! .tk är bra, vet dock ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 På www.webb.se finns det en massa fina adresser, gratis, reklamfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Varför får jag error när jag försöker regga mig hos Dot.TK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Japp ! exakt ! Öhm, nej. .tk använder frames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Varför får jag error när jag försöker regga mig hos Dot.TK? Redan reggat dig med den epostadressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Redan reggat dig med den epostadressen Nej, det är inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nej, det är inte det... Klicka här Du ska alltså skriva in t.e.x www.hejsan.tk om din sida ska heta så, Då kommer du till denna sida och kan regga dig därifrån...Om du inte redan visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Du kanske måste skriva in ett riktigt postnummer(zipcode). Jag skrev in 31044 (Getinge i hallands postnummer) fast jag inte bor där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Klicka här Du ska alltså skriva in t.e.x www.hejsan.tk om din sida ska heta så, Då kommer du till denna sida och kan regga dig därifrån...Om du inte redan visste det Nej, visste inte det... har bara ett tiotal domäner från Dot.TK... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) .undrar vilken skit jag har använt? absolut inte http://www.no-ip.com/ http://740limo.no-ip.org/ Redigerad 30 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts