ZeWoX Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) AHH jag moste ha lanparty snart vi hadde hoss en av mina kompisar i julas men han får inte ha det igen inte nu i alla fall. Jag skulle kunna ha det hemma men ingen får ta med sig sin dator så. jag sitter fast Redigerad 28 april, 2005 av ZeWoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 AHH jag moste ha lanparty snart vi hadde hoss en av mina kompisar i julas men han får inte ha det igen inte nu i alla fall. Jag skulle kunna ha det hemma men ingen får ta med sig sin dator så. jag sitter fast Jag var med på det Lan-partyt men varför drar du upp det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag moste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tänkte du dig att vi på GTASajten skulle komma med datorer till er eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Den här tråden knäcker nog allt i "förrvirrings-väg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 AHH jag moste ha lanparty snart vi hadde hoss en av mina kompisar i julas men han får inte ha det igen inte nu i alla fall. Jag skulle kunna ha det hemma men ingen får ta med sig sin dator så. jag sitter fast *Antecknar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts