Jump to content

Visa ditt GARAGE!

-Blackberry-
 Share

Recommended Posts

Han kanske vill kolla på andras grejer..*Suck*

tror du han är här i topicen för att jävlas med dig eller?

och alla har rätt att gå in i alla topicar så va bara tyst.. :rolleyes:

Ja det tror jag han skrev: .nae tyvärr anser jag inte att mina pingviner är stötande. dom ägz0rrar dig iaf.

det e väldigt off topic om han vill se behöver han inte gå off topic :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det tror jag han skrev: .nae tyvärr anser jag inte att mina pingviner är stötande. dom ägz0rrar dig iaf.

det e väldigt off topic om han vill se behöver han inte gå off topic :D

.så du tror att att om man inte tillexempel har ett garage så får man inte va i topicen? damn ur strange man. :lol:

btw,varför svarar du på alla offtopic posterna då? du går ju lika mycket offtopic som dom andra :D<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerade om vice city tidigare, så jag har inte hunnit modda så mycket(två fordon, sen några andra som tex drawdistance mod m.m)

aja:(Vill lova att de är ett jäkla drag i dom båda, 0-200 på 4sek(enigt nfs hastighetsmätaren) med f1:an, och 0-200 på 8sek me mc:n)(Trimmade lite <_< )

*Edit*_: En liten update: *tar bort gammla bilden*

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriösare moddar? Snälla, du kan ju inte ens stava. Och dina moddar vill ingen ha ändå.

Det viktigaste är att man förstår varandra för det är ju inget rätt stavnings forums precis :wub:

och jo folk vill ha mina moddar jag har varit med på den japanska gta mod sidan "Gta paranoia" ett flertal gånger och på Gta borg så du tänker nog på DINA moddar o inte mina din n00b! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...