FoxtroT Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Om du inte har ett garage vafan gör du i denna topicen då? Han kanske vill kolla på andras grejer..*Suck* tror du han är här i topicen för att jävlas med dig eller? och alla har rätt att gå in i alla topicar så va bara tyst.. Redigerad 30 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Han kanske vill kolla på andras grejer..*Suck* tror du han är här i topicen för att jävlas med dig eller? och alla har rätt att gå in i alla topicar så va bara tyst.. Ja det tror jag han skrev: .nae tyvärr anser jag inte att mina pingviner är stötande. dom ägz0rrar dig iaf. det e väldigt off topic om han vill se behöver han inte gå off topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mitt toffa panzer garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Här är mina finfina bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ja det tror jag han skrev: .nae tyvärr anser jag inte att mina pingviner är stötande. dom ägz0rrar dig iaf. det e väldigt off topic om han vill se behöver han inte gå off topic .så du tror att att om man inte tillexempel har ett garage så får man inte va i topicen? damn ur strange man. btw,varför svarar du på alla offtopic posterna då? du går ju lika mycket offtopic som dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/vicecitymods.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Mitt andra garage Redigerad 2 maj, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Mitt andra garage Jävlar vad styret på crossen ser litet ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Bild1: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/dump4.JPG Bild2: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/dump6.JPG Redigerad 2 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Installerade om vice city tidigare, så jag har inte hunnit modda så mycket(två fordon, sen några andra som tex drawdistance mod m.m) aja:(Vill lova att de är ett jäkla drag i dom båda, 0-200 på 4sek(enigt nfs hastighetsmätaren) med f1:an, och 0-200 på 8sek me mc:n)(Trimmade lite ) *Edit*_: En liten update: *tar bort gammla bilden* http://img211.echo.cx/img211/5830/vicecitycars6oh.jpg Redigerad 7 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jgah vet ingen i huvvet men typ gta gamiga eoller nott liknande den finss på dom flesta seriösa sidorna som jag sa innnan Seriösare moddar? Snälla, du kan ju inte ens stava. Och dina moddar vill ingen ha ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Seriösare moddar? Snälla, du kan ju inte ens stava. Och dina moddar vill ingen ha ändå. Det viktigaste är att man förstår varandra för det är ju inget rätt stavnings forums precis och jo folk vill ha mina moddar jag har varit med på den japanska gta mod sidan "Gta paranoia" ett flertal gånger och på Gta borg så du tänker nog på DINA moddar o inte mina din n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Här en av mina... Redigerad 18 juni, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts