Jump to content

Visa ditt GARAGE!

-Blackberry-
 Share

Recommended Posts

.som R2 sa byt sign. jag ser den som stötande material -_-

Det har inget med topicen o göra sluta skräpa ner topicen!

men som svar till din komentar så är det bara lite latex o skit så det kan uppfatas olika så isåfall kan vad some hälst anses som stötande till ex din ping vin jag kanche har en jätte fobi för dom... du hajjar nog vad jag menar eh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har inget med topicen o göra sluta skräpa ner topicen!

men som svar till din komentar så är det bara lite latex o skit så det kan uppfatas olika så isåfall kan vad some hälst anses som stötande till ex din ping vin jag kanche har en jätte fobi för dom... du hajjar nog vad jag menar eh?

.nae tyvärr anser jag inte att mina pingviner är stötande. dom ägz0rrar dig iaf.

OT: Har inget garage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen är väl dig att dom flesta människor faktiskt tycker att det är en stötande bild. Även om inte jag tycker det så vet jag att andra tycker det. Det är därför jag har signaturen jag har nu och inte goatse-bilden. -_-

Men iaf, vänligt förslag till Grim (som redan har blivit bannad en gång), utmana inte ödet.

On-topic: Enda moddade jag har är min halv-färdiga Corvette och min LEGO-mc (som jag för övrigt borde rella).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor