BroDD Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Precis börjat gilla techno typ så skulle gärna vilja att ni tipsa mig om bra låtar... asså inte lugna utan dom ska va typ som galaxee - lullaby... typ så svängiga... hoppas ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Felix da house cat - rocket ride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 http://64.236.34.97:80/stream/1025 http://64.236.34.4:80/stream/1024 Tune in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Precis börjat gilla techno typ så skulle gärna vilja att ni tipsa mig om bra låtar... asså inte lugna utan dom ska va typ som galaxee - lullaby... typ så svängiga... hoppas ni fattar Hmm, har svårt som fan med namn, ochmin mp3 har inget batteri, så det får bli en chansning. Paul oakenfeld - ready steady go har för mig att den är snabb och bra. Annarshar vi ju korsakoff - my empty bottle. jävligt kort, men det är snabb njutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mina favoriter är bla Groove Coverage och Cascada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Popcorn Menar du en av de 9 remixarna(de mer kända) eller originalet av kraftwerk? Personligen blir jag inte ett dug sugen på att dansa till originalet, då den känns så mesig! Fet bas åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Catnip, Legowelt och Lule Eargoggle!! Inte riktigt techno - men upptempo elektro! Underbart!! Roman Flugel - Geht's Noch?, svinbra house-techno-elektrotjoller med väldigt bra pipljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Prodigy - Thats The Way It Is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Darude - sandstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Den flesta technon är bra, finns så stort utbud att man kan bli blind av alla olika artister. DJ Mangoo är en av mina favoriter. Likså DJ Mystic. Men om du inte vill ha musik från samma artist(kan bli lite enformigt) Så sök bara på Techno Remix eller Bas Remix. Det är där man hittar dom bästa låtarna. För det är oftast dom okända som gör bäst mixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Likså DJ Mystic. Yeah Men DJ Mystic är äckligt bra, Ziggy X är oxå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Yeah Men DJ Mystic är äckligt bra, Ziggy X är oxå bra. Ziggy X - this rox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Den flesta technon är bra, finns så stort utbud att man kan bli blind av alla olika artister. DJ Mangoo är en av mina favoriter. Likså DJ Mystic. Men om du inte vill ha musik från samma artist(kan bli lite enformigt) Så sök bara på Techno Remix eller Bas Remix. Det är där man hittar dom bästa låtarna. För det är oftast dom okända som gör bäst mixar. DJ Mango är ingen techno. Det är Dance. Techno är typ Club St. D. - Mindfuck DJ Greg C - Acid Drop DJ Massiv vs The Rebbels - Frequence Tror du syftar på Trance, mr. trådskapare Ziggy X - Thiz Rox är Trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts