Vice. Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Med risk för en varning så skapar jag en ny topic som på sätt och vis trots allt har med GTASA(sajten) att göra. Så en varning borde jag inte få! Hmm... Nåja, Poängen är följande: jag har det vackra, jämna och sensuella nummret 7900! GTApimpfoolife 8142 Jocken 433 osv Och Hultenius har nr... är ni beredda... två (2)!? Om Hultan som "äger" och startade Gtasajten har nummer 2, VEM har då nummer ett?!?! Vad har ni övriga medlemmar för nummer!? Nån som har samma nummer som ålder tex?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Hultan gjorde väll en testmember som är nr. 1 och sen reggade sig själv som nr. 2, det tycker jag låter troligt . det som jag tycker är lite konstigt är ju att vissa har medlemsnr. 7 116 fast det finns inte så många members. just nu finns det Our members have made a total of 413 034 posts We have 6 182 registered members Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Varför skulle han göra det?! Han kunde väl regga sig själv från början!? Kanske visar mätaren fel!? Det finns mer än 6182medlemmar?! Redigerad 28 april, 2005 av vice24 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Men gurfi det står ju 6 182 registered members, det kanske flera som oregistrerade... eller vad vet jag . Men det här member no. Vad menas med det, är det typ vilket ordning man registrerade sig i eller!?. Sen vicen tyckte jag att det var kul at du tog mig som exempel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Fel del av forumet. Du kunde lika gärna pm:at Hultenius. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Detta har tagits upp otaliga gånger. Sök lite så hittar du nog. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Fel forum, detta har inget med SA att göra, eller hur? Sök så hittar du svar. Member No har INGET att göra med hur många medlemmar vi har. Dessutom finns det ingen "Nr One". Inte heller finns det någon 4050 eller någon 8123... *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts