GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag som är stort PS2 fan har läst en nyhet på gtasanandreas.net och där står det att man INTE kan köra 2-player på PC Unfortunately, the two-player missions of the console version have been axed due to technical reasons. According to a Rockstar rep, Direct X does not support two input devices of the same nature, so it would be impossible for players to use two keyboard and mice or two gamepads to execute these missions. Rather than force each player to use a different control method, the decision was made to cut the feature. This is the only omission to the game, and as an Internet multiplayer mod is already in the works, it's doubtful that these missions will be missed for long. Vill bara att alla skulle veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag som är stort PS2 fan har läst en nyhet på gtasanandreas.net och där står det att man INTE kan köra 2-player på PC Vill bara att alla skulle veta and as an Internet multiplayer mod is already in the works, it's doubtful that these missions will be missed for long. ^^ Tar hellre En halvbuggig MTA än ett Helbuggigt hotseat mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Jag som är stort PS2 fan har läst en nyhet på gtasanandreas.net och där står det att man INTE kan köra 2-player på PC Vill bara att alla skulle veta hehe och den här " " är till för skadeglädjen?! Hahaha, ja du är för skön du... Men det är ju faktiskt synd isåfall. Kanske man kan fixa det på nått sätt iallafall!? Redigerad 28 april, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Ska detta betraktas som något hån mot PC-versionen eller vad? I så fall är du på helt fel sida. GTAsajten handlar om GTA-spelen, inte om plattformskrig. Se det som att varje plattform GTA-spel släpps till är en stor vinst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Ska detta betraktas som något hån mot PC-versionen eller vad? I så fall är du på helt fel sida. GTAsajten handlar om GTA-spelen, inte om plattformskrig. Se det som att varje plattform GTA-spel släpps till är en stor vinst! Nej jag menade inte som något hån och jag vill inte starta ett krig, men jag gillar mer PS2 än PC därför så vart jag lite glad när jag såg denna nyhet. Jag startade inte tråden för att jag tyckte det ar roligt utan jag startade den för att alla ska veta, sen om jag tycker det är roligt att man inte kan köra 2-player på PC betyder det INTE att jag vill starta krig Redigerad 28 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts