Weener Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 När jag skulle göra det sista uppdraget på filmstudion så körda in med min PCJ 600 oi hissen men heltplötsligt började den köra up mot väggen poch körde omkull den gamla tanten och sen backade den ut när jag komm upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) När jag skulle göra det sista uppdraget på filmstudion så körda in med min PCJ 600 oi hissen men heltplötsligt började den köra up mot väggen poch körde omkull den gamla tanten och sen backade den ut när jag komm upp Det har jag också varit med om, två ggr på rad! Han kör över tanten och killen och välter och klänger på väggarna och när han ska ut fortsätter han ett tag och sen teleporteras han ut ur hissen Redigerad 1 januari, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtafuskaren Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 hur kommer man under marken och blir odödlig eller vad det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 hur kommer man under marken och blir odödlig eller vad det va e det lönt att skriva det på två trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 man behöver väl inte komma från en helikopter? På GTA3 kunde man bara hoppa upp på motorhuven och åka med (på vissa bilar) Jo om man vill upp på en lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 man kan komma upp på lastbilars tak lätt, ställ bara en låg bil bredvid lastbilen och använd den låga bilen som trappa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hederstedt Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Det har jag också varit med om, två ggr på rad! Han kör över tanten och killen och välter och klänger på väggarna och när han ska ut fortsätter han ett tag och sen teleporteras han ut ur hissen Samma sa´k hände mig, fast jag snodde en motorcykel som det satt 2 på och den bakre killen satt kvar och gasade och bromsade lite då och då. I hissen fick motorcykeln fnatt och började åka upp på väggarna oc sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag hittade något kul! Jag såg en polis som sprang efter en "skurk". Jag följde efter lite för att se vad som händer. Polisen kom närmare skurken och just när polise skulle ta fast skurken så slog jag till polisen med golfklubban och fick ($50 Civilian help) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 När jag hade sålt 97 glassar kom SWAT så jag var tvungen att köra någonstans för att inte bli "Bustet" så jag hann köra iväg c.a 500 m. Sedan stannade biden men ljudet fortsatte. Jad var tvungen att starta om spelet och "Loada" och dela ut alla glassar igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Har gjort det många gånger, när man ser någon polis som jagar någon annan är det bara att jaga skurken och slå ner honom, varje slag du träffar på honom får du 50$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Har gjort det många gånger, när man ser någon polis som jagar någon annan är det bara att jaga skurken och slå ner honom, varje slag du träffar på honom får du 50$ Det är ingen bugg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Det är bara en massa vatten över hela golvet... en flod består av vatten, om du inte förstod det Mr Mister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 en flod består av vatten, om du inte förstod det Mr Mister Han är nog lite efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag hittade något kul! Jag såg en polis som sprang efter en "skurk". Jag följde efter lite för att se vad som händer. Polisen kom närmare skurken och just när polise skulle ta fast skurken så slog jag till polisen med golfklubban och fick ($50 Civilian help) Du slog till skurken och det heter GOOD CITIZEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 om man skriver låg gravitet koden och tar en helikopter och försöker lyfta med den hakar sig spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Han är nog lite efter... Ja om man inte vet vad en flod är så är man nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 det har hänt ett par gånger att flygande bilar åkt förbi... efter ett tag landar dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts