diarrehampus Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vet nån om det kommer till dvd eller cd? Undrar för jag hade tänkt köpa det, men min bror har kraschat dvd stationen så jag måste köpa ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Den kommer på dvd enligt cdon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Tror de bara kommer till DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Tror de bara kommer till DVD Jag har redan besvarat hans fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag har redan besvarat hans fråga. Ser det ut som att jag bryr mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Du borde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Eller CD Kolla på bilden nedan men det är inte omögligt att det kommer till DVD Edit:men det kommer nog som DVD ROM endå för både på Cdon och på Webhallen säger dom DVD ROM Redigerad 29 april, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Men om det kommer som cd-rom blir det väll mer skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Men tut, säg varför det inte skulle komma till cd-rom och dvd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är så jävla bra grafik till Battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hur många spel har kommit endast till DVD, inget vad jag vet. Det är bara att det säljs i DVD i affärerna men ni kommer fortfarande kunna beställa cd-rom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 "Officiella" Battlefield- tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hur många spel har kommit endast till DVD, inget vad jag vet. Det är bara att det säljs i DVD i affärerna men ni kommer fortfarande kunna beställa cd-rom. HALF LIFE 2! Endast på dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det kommer komma till både DVD och CD @Bf2.se ... * Den som har högst rank går före i squadcommander valen. * Både PC CD & PC DVD kommer att finnas. * En expansion är planerat om "behovet finns", men lät ganska mycket som ett säkert ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 HALF LIFE 2! Endast på dvd. Nix! Min kompis fick half-life 2 på cdrom 5stycken skivor. Far Cry kanske bara e på dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vissa spel kommer till DVD och cd.Pga att alla nya datorer har till 99,9% dvd rom läsare och att dvd:n får mycket mer data lagrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gosh..måste skaffa en DVD läsare då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts