pottzork Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Snacka pudelrock här. Favoritband, favoritlåtar , favoritskivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Doh jag är allergisk mot pudelrock, då tar vi det bandet jag hatar mest, och det är : POISON och den vidriga låten Talk Dirty To Me på det überäckliga skivan Look What the Cat Dragged In. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vad tusan är pudelrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vad tusan är pudelrock? Enligt mig är pudelrock något som existerade på 80-talet, och man sjunger opera med en elgitarr i bakrunden istället för en klassisk rockröst och en bas och elgitarr bakrunden. Men så är säkert inte pudelroch igentligen men jag tycker att det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Men är pudelrock och puderrock samma sak. Puderrock kallas också för "fjortisrock" som t. ex. The Rasmus m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Dokkens "Dream Warriors" är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 http://susning.nu/Pudelrock hehe. Jag lyssnar mest på Europe , dom är grymt sköna ju. Scream of Anger och Stormwind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts