Sikorka Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 fanns oxå nåra sjyssta tjejer som hängde me dom o dom hade verkligen framtid men dom blev tagna av THE DARK SIDE!!!!! :'( Vad då? Va då?? Typ Darth Wader eller nå't?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag är väl inte allergisk mot något. Inte vad jag vet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag är alergisk mot jordnötter, till och med lukten. Men jag kan leva med det eftersom jag bara blir trött av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vad då? Va då?? Typ Darth Wader eller nå't?? HAHAHAHAHAHAHAH nej fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Typ Darth Wader eller nå't? Wader? Nu blir jag sur, vad lär ni er i skolan egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Wader? Nu blir jag sur, vad lär ni er i skolan egentligen? Man har inte Star Wars undervisning i skolan Funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Allergisk mot nickel Mynt? är allergisk mot .. fan vet jag .. kunde inte dricka mjölk ett tag men det gick över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts