StellHell Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Nickelallergiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Typ katter... katt+öga=dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Nickel. Och laktos :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vad är Nickel för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vad är Nickel för nått? Nån slaga metal som brukar finnas i t.ex örhängen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Finns också i 50 öringar. Off-topic grattis på födelsedagen funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Kom att tänka på att 3/4 mods är allergiska mot Nickel Själv är man frisk som en nötkärna! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Nytt Gräs är ett problemo för mig... Edit: Metal också... Redigerad 28 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Bi och geting allergi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Timotej! Var växer sånt o hur ser det typ ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag är inte allergisk mot något alls.....det är något man kan vara stolt över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Timotej! Var växer sånt o hur ser det typ ut? Det är typ ett strå med "ludd" längst ut Själv så är man alergisk mot nästan allt, Pälsdjur, kvalster, pollen, mm en bild: Redigerad 28 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Allergisk mot pollen, specielt björkpollen. Min ögon blir irriterade så det kliar. Jag är även smått allergisk mot hundar och katter, men det brukar jag räkna bort. Andledning är att jag aldrig fått irritation av hundar. Jag kan till och med leka med farmor och farfars hund som vilken människa som helst. Katter däremot kan jag bli irriterad av nån gång ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Nickel. Och laktos :'( Samma här. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Kvalster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Bi och geting allergi Fan. Är inte det rätt farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Fan. Är inte det rätt farligt? Jodå, kunde dö av ett bistick när jag var tio, har blivit lite mer tolerant, men fortfarande farligt Redigerad 28 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Jag är allergisk mot några bimbotjejer i min skola... Annars är det lugnt Samma hära e inte allergisk mot nåt men d e så jävla många bimbo tjejer i bah klassen ( 90% ) så att man känner sej dålig o dom e pure bitches fanns oxå nåra sjyssta tjejer som hängde me dom o dom hade verkligen framtid men dom blev tagna av THE DARK SIDE!!!!! :'( Redigerad 28 april, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts