pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad är ni allergiska mot? jag är stolt över att vara allergisk mot nyklippt gräs och därför slipper jag klippa gräset här hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Inte allergisk mot någonting (vad jag vet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 jag är stolt över att vara allergisk mot nyklippt gräs och därför slipper jag klippa gräset här hemma Är glad över att jag inte är allergisk mot nyklippt gräs då jag tjänar lite cash på att klippa här hemma. Själv är jag allergisk mot katter, igentligen samtliga pälsdjur men det är bara katter jag känner av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 tjänar lite cash på att klippa här hemma. ÄH. de är bara tävtta bilen eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Allergisk mot nickel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag tror jag är allergisk mot sånna där rosa/vita godis-svampar som man får i Tom & Jerrys godispåse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag är allergisk mot några bimbotjejer i min skola... Annars är det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Är allergisk mot kvalster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Är allergisk mot kvalster Hur går det för dig å sova då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hur går det för dig å sova då? Går bara bra Man vänjer sig ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 .är i viss mån allergisk mot nickel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Gräspollen samt lite allergisk mot Björk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Inte allergisk mot något det är jag happy för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Jag är allergisk mot typ alla frukter förutom apelsin och ananas. Sen är jag pollenallergiker, för att vara mer exakt så är det Björk, Timotej och Al Edit: som sagt var så är jag allergisk mot pudelrock också Redigerad 28 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag har fått en stor "attack" eller vad man ska säja EN gång mot gräs (typ blött gräs på sommaren). Ögonen svullnade igen och jag kunde inte se ett skit (inget annat heller). Jag satt i bilen för mamma och pappa var nån annan stans men jag lyckades ta mig dit utan att se. Fick tablett av en vi va hoss och det försvann på en halvtimma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Jag är allergisk mot kyla . när det är vinter så är det ju kallt och då när jag andas in kall luft så krymper mitt luftrör och tillslut så jag knappt andas () och måste ta min astma-medicin, då blir allting bra inom typ 10 min. edit: är också allergisk mot nickel . Redigerad 28 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Jag är oallergisk Redigerad 28 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Tomat !!! kommer aldrig att få äta ketchup :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag är allergisk mot gräs pollen ,björk pollen,hundar,katter och kvalster. för två år sedan hade jag inte en enda allergi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Pollen och via (tvättmedlet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts