Daniel Vercetti Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag har hört att det ska komma ett nytt gta till ps3 ? ? eller har jag fel ? isåfall hoppas det finns mer klädval, mer frihet större maps kunna göra mer grejer bättre vapen osv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Källa? Är du ett GTA-fan eller inte? Det gick en nyhet om det där för ett bra tag sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Så kan man också tolka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Haha. Här sitter man och väntar att SA ska släppas till PC, tänker hur sjukt stor banan är o.s.v.. Då sitter ni redan och disskuterar ett nytt GTA-spel med större bana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag har hört att det ska komma ett nytt gta till ps3 ? ? eller har jag fel ? isåfall hoppas det finns mer klädval, mer frihet större maps kunna göra mer grejer bättre vapen osv!!! Jag har nog bara hört massa namnförslag, jag tror inte R* är så kåta på att göra ett nytt spel varannandag. San Andreas måste ju som sagt var komma till PC först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Det kanske lär dröja, men helt klart är att det kommer minst ett till Gta spel eller åtminstonde ett liknande koncept från R*! Källa: Bulan på halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Fel forum. Flyttar tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vet inte vilken sida det var, gick in på den för ett tag sen och så sa en kompis att dom har påbörjat ett nytt gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jaa, så klart det kommer ett till GTA ! Men just nu sitter dom och vänta på att SA ska släppas till PC, efter det sitter dom i 3 månader och tjänar lite pengar, och efter det börjar snacket om det nya GTA i mindre skala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Rock* gör annat än GTA. Dom är tillochmed "Exlusive Producers" i "The Football Factory", som är en skitbra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Rock* gör annat än GTA. Dom är tillochmed "Exlusive Producers" i "The Football Factory", som är en skitbra film. Inte executive? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts