Jump to content

Orka bära?

Perlan
 Share

Recommended Posts

Wörd :P ... Men det är ju roligt att vara stark  :shifty:

Jasså? blir din tillvaro gladare/ljusare på grund av storleken på dina biceps?

skrattar man mer om man har tvättbräda?

vill folk bli kompis med dig på grund av dina starka lårmuskler?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jasså? blir din tillvaro gladare/ljusare på grund av storleken på dina biceps?

skrattar man mer om man har tvättbräda?

vill folk bli kompis med dig på grund av dina starka låtmuskler?

Nej, men vissa får bättre självförtroende. Dessutom är det ett tidsfördriv, samtidigt som man tränar sin kropp vilket oftast leder till att man lever längre. Bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll hur stark du är.

Gå ut och slåss med den minsta du kan hitta i din egen ålder och du ska se att chansen är 50/50 att det är du som springer lipande därifrån. :unsure:

Nja...... Så gör jag inte :lol:... Jag gillar ju faktiskt inte att slåss.. Fast när man väl gör det så vinner man juuue =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja...... Så gör jag inte :unsure:... Jag gillar ju faktiskt inte att slåss.. Fast när man väl gör det så vinner man juuue =)

Suuuure.

Du får gå i din drömvärld hur långe du vill, jag klandrar dig inte. Men den dagen kommer då du kommer få så mycket pisk av en liten spinkig jävel. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja...... Så gör jag inte :lol:... Jag gillar ju faktiskt inte att slåss.. Fast när man väl gör det så vinner man juuue =)

Stora tuffingen som slåss, jag önskar jag var som du. Så jag kunde slå folk och vara dum och elak. :unsure:

Seriöst, vad fan ska man slåss för? Det är sådana som slåss och tycker det är ok som förstör vår vackra värld :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.. Jag skrev innan att jag gillar inte att slåss.. Men när det kommer någon jävle som brukar slåss så brukar jag slå ner den... :unsure:

Men inte när det gäller zigenare.. då brukar jag springa iväg. För de brukar alltid kalla på släkten... (villket INTE är så roligt....)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.. Jag skrev innan att jag gillar inte att slåss.. Men när det kommer någon jävle som brukar slåss så brukar jag slå ner den... :unsure:

Men inte när det gäller zigenare.. då brukar jag springa iväg. För de brukar alltid kalla på släkten... (villket INTE är så roligt....)

Nu blir inte Ebeeto glad när du snackar skit om hans stackars släkt:p

Länk till kommentar
Dela på andra sidor