SlewME Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Mycket mytomani i detta forum eller är allt som folk säger sant? Vill inte klanka ner er eller så men det är inte tufft att ljuga om vilka vikter man tar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Okej... Men villka ska dor kan jag få ?.. cortez... ja, jag räknar med stången som väger 11 kg.. Jag ska testa om jag kan få upp stången.. (90 kg ) Ja.. Jag ljuger inte.. Jag vet mkt väl att det är tööntigt att ljuga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Beror ju på hur hårt du tränar och i din ålder är det inte ofta man gör rätt. Alltså lyfter man en skivstång fel så kan du få skador. Vanligast är väl ryggskador. Men men, beror ju vad du tränat med då du lyfter så mycket i din ålder känsn det som att du tränar annat också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Beror ju på hur hårt du tränar och i din ålder är det inte ofta man gör rätt. Alltså lyfter man en skivstång fel så kan du få skador. Vanligast är väl ryggskador. Men men, beror ju vad du tränat med då du lyfter så mycket i din ålder känsn det som att du tränar annat också.. Aaa... Hantlar, lite armhävningar, klättra i rep... Jag tror jag tränar rätt.. jag får fråga min pappa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Träna bara inte för hårt. Träna inte med "redskap"(hävstång, hantlar m.m.) 2 dagar i rad utan varannan dag istället. Tänk på att om du tränar för hårt med redskap kan du stanna i växten och det är ju inget roligt. Därimot kan du göra armhävningar, sit-ups m.m. varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag körde såhär när jag maxade uppvärmning 45kg 5 rep test 55 2 rep test 65 2 rep max 75 6 rep .. skulle nog maxa mer men med den "uppvärminingen" klarade jag inte mer för att tillägga så maxade jag knälyft samma dag test 90 1 rep test 95 1 rep +5 kg i taget 1 rep var till 145.. då var jag utmattad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Lol, mytomanernas paradis här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Så här kan det gå http://www.big-boys.com/articles/600lbs.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Testade bänkpress klarade 40kg första gången ska öka nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Så här kan det gå http://www.big-boys.com/articles/600lbs.html Aj fy vad äckligt, man kan ju dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Så här kan det gå http://www.big-boys.com/articles/600lbs.html Hehe, 300 ibs, det är väl ca 150 kg. Undrar hur det gick för killen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hehe, 300 ibs, det är väl ca 150 kg. Undrar hur det gick för killen... Aj, aj, aj.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Så här kan det gå http://www.big-boys.com/articles/600lbs.html AJ! Det lät ju som hela ryggen knäcktes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hehe, 300 ibs, det är väl ca 150 kg. Undrar hur det gick för killen... Det heter inte ibs, det heter lbs (LBS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det heter inte ibs, det heter lbs (LBS) Haha... Då har jag lärt mig en ny sak Jag har alltid undrat varför "i"et alltid var med stor bokstav... LBS... Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag ska börja gymma. Har aldrig styrketränat ordentligt i hela mitt liv, men klarar 80 utan problem. Men jag har lätt potential för mycket mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vem bryr sig om vad folk du inte känner kan ta i bänkpress? inte jag iaf jag skiter i allt vad motion heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vem bryr sig om vad folk du inte känner kan ta i bänkpress? inte jag iaf jag skiter i allt vad motion heter Ja, för P-C sitter bara vid sin lilla P-C hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja, för P-C sitter bara vid sin lilla P-C hela dagarna Oh quiet, you! jag tycker det är såhär många gånger roligare att sitta vid min kära data än att ligga på en bänk och försöka lyfta en stång som man har hängt bly på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Oh quiet, you! jag tycker det är såhär många gånger roligare att sitta vid min kära data än att ligga på en bänk och försöka lyfta en stång som man har hängt bly på Wörd ... Men det är ju roligt att vara stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts