Mathias Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har varit i det svarta stället (över gymmet i LS) men hittar inte den gula saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har varit i det svarta stället (över gymmet i LS) men hittar inte den gula saken Punkt #2 på kartan som jag postade. Flyg bara uppåt hela tiden. Flyger man för lågt så står det "loading" i några hundradelar och sen är det kört. Då får man ladda om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Punkt #2 på kartan som jag postade. Flyg bara uppåt hela tiden. Flyger man för lågt så står det "loading" i några hundradelar och sen är det kört. Då får man ladda om spelet. När jag kom till den gula pilen så kom jag ner i någon slags hall, är det meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jepp. När du är i den där hallen så kan du flyga till alla dessa "hidden interiors". Kolla kartan jag postade och flyg högt så du inte ramlar ner till Loading-helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jepp. När du är i den där hallen så kan du flyga till alla dessa "hidden interiors". Kolla kartan jag postade och flyg högt så du inte ramlar ner till Loading-helvetet. Det gjorde jag, jag knallade runte därinne sen råka jag gå in i väggen så trillade jag ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag kom till nåt hus med massa musik. ett hus med rött ljus och röda väggar typ. rätt ställe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ls o los santos e smama sak menar du LV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ls o los santos e smama sak menar du LV? Kan du försöka ta om det där?, lite tydligare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag kom till nåt hus med massa musik. ett hus med rött ljus och röda väggar typ. rätt ställe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Skulle vara schysst om NåN svarade ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Skulle vara schysst om NåN svarade ? Skulle vara bra om du använde edit, kan det vara så att ingen vet svaret på din fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts