Ufosxm Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Läste lite om att man kunde gå runt i "restricted area" om man åker runt i den trevliga himmelvärlden (flyg jetpack från gymmet i Los Santos). Är det de tunnlarna under Area69 som de menar tror ni? Hur som helst så fanns det bilder från kontrollrummet och jag tyckte att det var lite coolt att de hade satt SA-kartan som textur mitt på en stor panel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Glömde.. --- [Inside Restricted Area] --- Description: After you've completed the mission "Black Project", you technically can't get back inside the restricted area. However, here's a method to do so. Get to the restricted area with a jetpack in blue hell, using any of the blue hell jumps found in this guide. Fly down and you'll see the long column where you first got the Jetpack. Go under this, and then go straight down. You'll end up respawning inside there with a new jetpack beside you. You'll have 5 stars, but only county police show up so you shouldn't have a problem. Have fun exploring, because there are quite a few guns in there, including the minigun and some armour. You can't get out without dying, though. Left Column: http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/secrets/ira1.jpg Control Room: http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/secrets/ira2.jpg 3D SA Map: http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/secrets/ira3.jpg Lots of Cops: http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/secrets/ira4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Den där San Andreas karta är det någon slags matta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det är en moddel över hela SA. Den visar även höjdskillnader, riktigt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Den där San Andreas karta är det någon slags matta eller? Jag tror det är typ en "byggnads map" eller att dom har gjort typ som kullar och sånt som det ser ut i spelet om ni fattar. typ som dom gör taktiker där eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det är en moddel över hela SA. Den visar även höjdskillnader, riktigt coolt! Ja nu ser jag, typ skrivbordsundelägg... fan vad häftigt ser man att Mount Chiliad sticker upp då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ja, det är klart. Om du kollar på den övre bilden ser du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ja, det är klart. Om du kollar på den övre bilden ser du det. Ja nu ser jag, trodde det var solen som ändrade lite skepnader. Men härligt coolt och så har man nått att göra imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hur kommer man in i blue hell ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hur kommer man in i blue hell ? Jag har hammnat i BlueHell massa grr. utan jetpack, då landar man långt ute i havet. Då var det typ vid väggar lite över allt. (Ute och inne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Hur kommer man in i blue hell ? Har markerat ut på kartan. försök att gå in i väggar och se om du ramlar ner. kommer inte exakt ihåg vilken vägg det va men jag har för mig att "blue hell"-väggen är vid en pol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Har markerat ut på kartan. försök att gå in i väggar och se om du ramlar ner. kommer inte exakt ihåg vilken vägg det va men jag har för mig att "blue hell"-väggen är vid en pol. Japp det var precis vid det huset. Vid baksidan finns det som sagt en pool vi hörnet av väggen kan man gå igenom, eller åka med typ cykel om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Då kommer man bara ner på gatan... Måste man ha en jetpack för att komma dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Det finns ett annat sätt fast då måste man ha klarat Zeros uppdrag. Men efter man har klarat det så kan man göra ett uppdrag som heter Beefy Baron. Starta de uppdraget och istället för att skjuta sönder Berkley bilarna, åk ner i vattnet (spelar ingen roll vart) så kommer spelet laddas och efter ett tag så kommer man till något konstigt ställe. Det kanske är Blue Hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Gå in i gymmet nära Ganton, döda alla där inne, slå in jetpackfusket, ta dig upp över taket (ja, man kan åka igenom) och flyg två kvarter åt öst. Där finns det en gul pil som man går in i och sen är man i "Heaven". Det är alltså dit som spelet laddar in CJ när han t.ex. går in i Burger Shot, barbershop eller såna grejer. Hur man hittar till Area69 har jag ingen aning om då jag bara kom över bilderna och inte varit där själv. En bra karta med interiors finns i alla fall på: http://gtadomain.gtagaming.com/hiddeninteriors.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 jag har vart i gymmet i LA dödat alla åkt hela svarta vägen till arena 69 eller vad den heter . sen så är det bara hav, vatten med fiskar och sånt men det är fortfarande svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 jag har vart i gymmet i LA dödat alla åkt hela svarta vägen till arena 69 eller vad den heter . sen så är det bara hav, vatten med fiskar och sånt men det är fortfarande svart. Det är gymmet i los santos vi pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är gymmet i los santos vi pratar om Jag tror han bara skrev fel bokstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är gymmet i los santos vi pratar om förlåt jag menar LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts