blink182 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Var kan man få tag i dtand up speak up armband,,?? :'( vill så gäran ha ett sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Dtand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Sstand up speka up! sry .. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Nej, satnd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Men de e trliogt vis fel på mitt tangentbord så här ska de stå //stand up speak up// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Asså killens stavnings-skills är ej heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Köp dig en tshirt med Tupac på och "thug life", för han sa alltid vad han tyckte. Och det är väl ganska nära det du vill signalera ut? Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Och det är väl ganska nära det du vill signalera ut? Bra. Öh nej? Thug Life symboliserar en kriminell livsstil då kan man lika gärna köpa en britney spears t-shirt (ok, hon kanske inte säger allt hon tycker, men det är samma i praktiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Öh nej? Thug Life symboliserar en kriminell livsstil då kan man lika gärna köpa en britney spears t-shirt (ok, hon kanske inte säger allt hon tycker, men det är samma i praktiken) Om du vill veta vad Tupac menade med "THUG LIFE", så är det bäst för dig själv att du skaffar klippet "Tupac explaining thug life". Han menade det även som en förkortning... Och jag kommer inte ihåg hela, men med t.h.u.g. menade han "The hate u gave..." Och jag orkar inte leta upp filmklippet i min röriga dator och inte heller söka på det då det är lätt att få tag på. Redigerad 29 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om du vill veta vad Tupac menade med "THUG LIFE", så är det bäst för dig själv att du skaffar klippet "Tupac explaining thug life". Men man kan nog inte utgå från att alla har sett det klippet... och då når man ju inte fram med sitt budskap, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Men man kan nog inte utgå från att alla har sett det klippet... och då når man ju inte fram med sitt budskap, eller? Nej, men nu vet du... eller ja, har ett hum om vad jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om du vill veta vad Tupac menade med "THUG LIFE", så är det bäst för dig själv att du skaffar klippet "Tupac explaining thug life". Han menade det även som en förkortning... Och jag kommer inte ihåg hela, men med t.h.u.g. menade han "The hate u gave..." Och jag orkar inte leta upp filmklippet i min röriga dator och inte heller söka på det då det är lätt att få tag på. T.H.U.G står faktiskt för Tony Hawks UnderGround Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 T.H.U.G står faktiskt för Tony Hawks UnderGround Haha, sanning! Cortez - läs inte allt för mycket mellan raderna, med Thug Life menar han att han är thug och skiter i allt och alla och därför står upp för sig själv och vem man är, en thug, helt enkelt...gangsta til' death och sånt. Tihi! Haha, bäst är ändå då Suge Knight säger "I'm doin' it fo' the kids...", hahaha! Underbart! Så klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 "The Hate U Gave Little Infants Fuck Everybody" Fråga inte mig vad han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Haha, bäst är ändå då Suge Knight säger "I'm doin' it fo' the kids...", hahaha! Det där kan jag hålla med om. Skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 "I'm doin' it fo' da money" BLING BLING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 MEN JAJA HAN MENADE STAND UP SPEAK UP, SLUTA SNACKA OM NÅTT ANNAT !!! Svar: man kan köpa dom i Stadium för 20 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 MEN JAJA HAN MENADE STAND UP SPEAK UP, SLUTA SNACKA OM NÅTT ANNAT !!! Svar: man kan köpa dom i Stadium för 20 :- Men nu ska vi inte ha mansmens här... Ta det lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 med Thug Life menar han att han är thug och skiter i allt och alla och därför står upp för sig själv och vem man är, en thug, helt enkelt...gangsta til' death och sånt. Tihi! OK, offtopic men men han har ju gjort en låt som heter I don't give a fuck (den i SA-trailern) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Den här tråden gick ju prima! Snacka om OFF-TOPIC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts