Puslakan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja fan va pisk du skulle få då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja fan va pisk du skulle få då Du skulle fått pisk!, Du jag skulle fan visa vem som kan bemästra ett Automat vapen riktigt!! livet är inte cs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Du skulle fått pisk!, Du jag skulle fan visa vem som kan bemästra ett Automat vapen riktigt!! livet är inte cs... Exakt, det är BF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ehum Hur länge har du skutit med soft air gun sikorka??är väldigt nyfiken, jag har skutit med hagelgevär altså riktigt gevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 OMG hagel? haha. Det skjuter man med ca 1 gång i veckan.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Ehum Hur länge har du skutit med soft air gun sikorka??är väldigt nyfiken, jag har skutit med hagelgevär altså riktigt gevär Jag har också gjort det käre vän... Lite pistoler här och där... brukar dra till skogen ibland med lite polare och Farsor och ha en liten vapen fest... Och 2 gånger i veckan går jag på pistol och luftgevärs skytte, jag har 4 pokaler... Redigerad 2 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Okej det var ju roligt för dig att gå på postol skytte^_^ .jag skojade om du inte fattade det.men hur som helst hur visste du att jag spelade cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Okej det var ju roligt för dig att gå på postol skytte^_^ .jag skojade om du inte fattade det.men hur som helst hur visste du att jag spelade cs? Dom flesta gör det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Okej det var ju roligt för dig att gå på postol skytte^_^ .jag skojade om du inte fattade det.men hur som helst hur visste du att jag spelade cs? Yeah! Bullseye! WEYHAHA! Till att börja med: Jag visste inte att du spelade cs men efter som det är ett ganska populärt dator spel så antog jag att du spelade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Du var inte dum du naj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Yeah! Bullseye! WEYHAHA! Till att börja med: Jag visste inte att du spelade cs men efter som det är ett ganska populärt dator spel så antog jag att du spelade det.. Om det skulle bli softairgun krig så skulle jag ta er alla rett hårt! (hoppas jag inte lät för bögig?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Om det skulle bli softairgun krig så skulle jag ta er alla rett hårt! (hoppas jag inte lät för bögig?) Om det inte blev krig skulle jag ta er alla, ni har inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vad har du för vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vad har du för vapen? Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Frågar du om jag pratar med dig? frågar du om jag pratar med dig? det finns ingen annan här så jag måste prata med dig! taxi driver! ja jag menar dig siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Nope, det är en Fusil Automatique M.A.S, även känd som FA-M.A.S F1 med Hop-Up version!!! Eh Inte fan tillverkar den riktiga vapentillverkaren airsoftvapen. Jag vet att det där är en FAMAS. Men tillverkaren borde vara TokyoMarui. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Frågar du om jag pratar med dig? frågar du om jag pratar med dig? det finns ingen annan här så jag måste prata med dig! taxi driver! ja jag menar dig siana Jag tror inte på våld, men jag har en pinne som jag kan slå dig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 LoL kan du svara på frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 JAg hittade just en väldigt fin luftpistol (eller gevär om man så vill) Den kan laddas med 10 plattnos-ammo, den är pnumatisk och pumpas 4 - 8 gånger. Utgångsfarten varierar då från 150 - 200 m/s http://www.funsupply.com/airguns/b5pump.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fan jag körde Soft gun krig igår!! Helkul med min fa-mas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts