T-ReeX Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Min Morbror i Montenegro har en Ak47 och en Baretta skojja fast jag har en baretta sof air gun den skit tråkig!! :'( Redigerad 28 april, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Jag har ett Walther LG300, tävlingsgevär. Nypris cirka 15000:-! Redigerad 28 april, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag har ett Walther LG300, tävlingsgevär. Nypris cirka 15000:-! ... Men fick den begagnat för en hundring...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Här är min Lilla Softa Softis som Jag fick för nån dag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Här är min Lilla Softa Softis som Jag fick för nån dag sen... TokyoMarui AEG eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 TokyoMarui AEG eller? Nope, det är en Fusil Automatique M.A.S, även känd som FA-M.A.S F1 med Hop-Up version!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Här är min lilla skit: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Här är min Lilla Softa Softis som Jag fick för nån dag sen... favvo vapnet, Vad kostade den och vart köpte du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hade en Desert, men den gick pajj efter 5 dagar.Jävla skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Själv har man en M16A1, MP5:a och två pistoler. Givetvis är det här Soft air gun jag pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 favvo vapnet, Vad kostade den och vart köpte du den? Den kostade ca 3000:- Jag köpte den i en hobby affär... Om du vill köpa den så kanske du vet nån hobby affär där dom säljer Soft Air gun prylar så kan du fråga om du får ta en vapen katalog och om expeditern rekomenderar nå't för dig... Hellst ska vapnet vara märkt i MARUI, för då håller det längre..! Så gjorde jag varje fall! Beställ inte på nätet! Då blir du bara lurad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Själv har man en M16A1, MP5:a och två pistoler. Givetvis är det här Soft air gun jag pratar om ...Och hur många av dom är helt hela och funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag har två elektriska taurus pt92:er. sä jävla skönt att spreja min kompis som har en desert eagle 44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den kostade ca 3000:- Jag köpte den i en hobby affär... Om du vill köpa den så kanske du vet nån hobby affär där dom säljer Soft Air gun prylar så kan du fråga om du får ta en vapen katalog och om expeditern rekomenderar nå't för dig... Hellst ska vapnet vara märkt i MARUI, för då håller det längre..! Så gjorde jag varje fall! Beställ inte på nätet! Då blir du bara lurad! Ok. Men jag ska nog fan köpa en m4a1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vilken m4ai? finns många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Står så här i produktkatalogen : MARUI m4a1. Edit : särskrivning Redigerad 2 maj, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag kan informera att en av min pistol är trasig så nu var det sagt Det finns inget vapen som heter m4ai däremot M4A1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag kan informera att en av min pistol är trasig så nu var det sagt Det finns inget vapen som heter m4ai däremot M4A1 Men du fattade ju vad han menade? Btw, är inte siktet på din mp5:a paj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Faen va gött om alla (eller några) på gtasajten skulle ha Soft air gun Krig nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Faen va gött om alla (eller några) på gtasajten skulle ha Soft air gun Krig nån gång... Då skulle jag kommit med min SP-2133 som jag köpte i Grekland (för 20 kr ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts