Foo Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ja här kan vi snacka allt från colsyrepistoler till Luftgevär... Lägg gärna ut en bild på ditt luftvapen elle nåt... Jag själv har skjutit luftgevär en hel del, men tänkte köpa en luftpistol nu så jag undrar om någon kan rekomendera en för runt 1500 - 2000:- som är hyfsat bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 En bild på mina små gulliga vänner,,, En Shadow matic med maggasin 10 kulor och "lasersikte" Aim Point,Svart Den andra vet jag inte vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tycker det är skitkul att skjuta. Dock är det närmaste luftvapen jag har en soft air gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 http://www.beffo.mine.nu/bild/53QG0027.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag har en luftpistol... Som jag fick av min brorsa på min 15 års dag... Lägger upp en bild nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Min VSR-10 soft air gun. Soft air gun klassas som luftvapen, faktiskt. Rödounktsikte på väg. Min fina fot kom med! Redigerad 27 april, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Kollade på hobbex i går och köpte en veldigt bra som kostar 2.195:- här e lite fakta röd pungtssikte "hjuddämpare" äh orkar inte skriva mer om den men den e bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Bild på mina små pang pang. Har en till .177 luftpistol men den är utlånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag skjuter ofta med min Taurus PT-92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Bild på mina små pang pang. Har en till .177 luftpistol men den är utlånad. Har också ett sånt där gammalt Diana gevär som fanns på den gammla goda tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 WoW! StellHell har luftvapen arsenal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Kan möjligtvis innehålla nazistiska inslag för den känslige: Tysk M 40 STURMGEVÄR på Tradera Tyskt Hitler-jugend luftgevär från WWII Jag är inte nazist eller så, men andra världskriget är intressant... EDIT: Dessa är inte mina på något sätt eller vis, men tycker de är coola... Redigerad 27 april, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Bild på mina små pang pang. Har en till .177 luftpistol men den är utlånad. Har också en Glock 17 . fast jag skjuter inte så mycket längre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag har en gammal Diana 24, skjuter mest tuggat papper på mina polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ska man ha ett luftgevär så ska det skjuta minst 200m i sekunden, och då måste man (tyvärr) ha vapenlicens... Men varför inte skaffa saloonsgevär? Mycket roligare än luftgevär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag har en luftpistol... Som jag fick av min brorsa på min 15 års dag... Lägger upp en bild nån gång... Låg och skräpade i min mottagna filer-mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Har en kolsyrepistol. vet ej vad den heter, minns knappt hur den såg ut ligger i kassaskåpet och möglar. siktet är felinställt så jag måste göra det nån gång också, men ORKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Kan någon rekommendera en soft air gun som är bra och inte kostar en förmögenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag har en sketgammal softairgun någonstant. Får nästan ta och leta upp den...........senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Själv ska jag skaffa en sånhär: GAMO Compact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts