notorius Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hur fixar man gamla msn, 6.3 eller Betan? Det går nämligen inte att skicka filer med den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jo de går de? testa http://www.mess.be/ där finns allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Hur fixar man gamla msn, 6.3 eller Betan? Det går nämligen inte att skicka filer med den nya Kanske var otydlig, men man kan ladda ner msn 6.2 från Microsofts hemsida: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Redigerad 27 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hur fixar man gamla msn, 6.3 eller Betan? Det går nämligen inte att skicka filer med den nya JAg har samma problem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 JAg har samma problem :'( Jag me. Men jag vill fixa det på någe sätt iställe för att ha betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Men vet ni inte vart man kan hitta 6.3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Moget.. men som pottan sa.. mess.be , dom har allt! Edit: finns ingen version som heter 6.3, däremot 6.2! Och den finns på oldversion.com!!!111 men bara på engelska. Redigerad 27 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Man kan skicka filer från 7.0 om man rar ner filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag kan skicka filer med 7.0.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts