HOWHOW Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det är ju rangebollar. dom går inte alls lika långt som vanliga bollar Äsch, bollar som bollar, jag använde dom ändå inte. Skulle lika gärna vara valpungkulor bara folk blev irriterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Detta är ett buss leta upp en glas flaska fyll hela med vatten. Fixa en tiger raket också. Gå till nåt hus med trädgård. Gör det hos nån där ni vet att dom e hemma. Sätt den på gräsmattan och tänd på tigerraketen ner med den i glasflaskan och rikta den neråt. Spring därifrån för hela flaskan kommer explodera. När vi gjorde de fick jag glassplitter på benet. Blev ett stort märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det gjorde jag alltid förr, tog med mig ICA kassar.. Slutade med att jag hade typ 1000 bollar. Haha... Ja, jag har tagit typ 700 bollar... men jag har sålt ca 500 för 5 kr st Så, man blev lite rik (men man har ju blivit Busted en gång :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Detta är ett buss leta upp en glas flaska fyll hela med vatten. Fixa en tiger raket också. Gå till nåt hus med trädgård. Gör det hos nån där ni vet att dom e hemma. Sätt den på gräsmattan och tänd på tigerraketen ner med den i glasflaskan och rikta den neråt. Spring därifrån för hela flaskan kommer explodera. När vi gjorde de fick jag glassplitter på benet. Blev ett stort märke. Kul för dom sen då. kan dom ju inte gå barfota på sommrarna ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Springa in i shopen då eller? Nej... Man stoppar in en tia i en "automat" (ganska stor automat ) (som HOWHOW sa) sedan så ska man lixom slå ut dem på drive-rangen (stavning ?) sedan så brukar det Oftast ligga kvar i en vecka... Tills de tar en bil som samlar in bollarna till "automaten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Om ingen har sagt det så: Hälla nagellack-borttagning på en bil så lacken rinner av! Använd aceton och en trasa istället men gör nån detta på min bil så kommer jag hälla i dem aceton och sen trycka ner en tändsticka i halsen på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag och min kompis pallade tre påsar med äpplen och päron.Ägarna var typ inte hemma och dm hade en assstor trädgård.Det var nån höst jag kommer inte ihåg riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det gjorde jag alltid förr, tog med mig ICA kassar.. Slutade med att jag hade typ 1000 bollar. Du gav mig en ide! Vet ni de småa gratis plastplast påsarna på ICA... dom borde man få ta, dom är ju gratis!... sedan kan man sälja dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Du gav mig en ide! Vet ni de småa gratis plastplast påsarna på ICA... dom borde man få ta, dom är ju gratis!... sedan kan man sälja dom! Du kan Bli "rik" som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Du kan Bli "rik" som jag Eller godiset i affären, det kan man också ta och sälja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Eller så kan man gå och se osäker ut och sen när man ser nån typisk tjallare på affärn så stoppar man på sig lite saker sen när INTE denne ser så lägger man ifrån sig sakerna och går snabbt mot utgången, och om man blir stoppad av affärsbiträde så kan man anmäla för någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ett "bus" jag och två kompisar gjorde igår. Vi hade vart på läger med klassen, och gick från lägret mot busshållplatsen som var uppe vid en väg en km därifrån. Vägen gick förbi en golfbana och plötsligt fick vi syn på en golfare. Jag sa "Okej, på tre skriker vi allt vi orkar". Sagt och gjort, jag räknade till tre och jag och mina polare vrålade allt vi orkade. Gubben som precis skulle slå sitt slag sänkte klubban, satte händerna i kors och glodde på oss tills vi hade gått förbi. Det var skoj som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 I dom flesta små godisaffärer finns det ju en grej som piper när man går in i affären. det är ju nån osynlig stråle, dra handen fram och tillbaka genom strålen så kommer det plinga somfan. tillslut får ägaren damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Eller så kan man gå och se osäker ut och sen när man ser nån typisk tjallare på affärn så stoppar man på sig lite saker sen när INTE denne ser så lägger man ifrån sig sakerna och går snabbt mot utgången, och om man blir stoppad av affärsbiträde så kan man anmäla för någonting Dom kan anmäla dig oxo för att du lägger sakerna innanför kläderna även om du lägger tillbaka dom man måste ha varorna synliga men annars e de bra.. man ska låtsas vara snattare.. sen när man går ut o dom stoppar en o säger dom att man snattat.. kan man inkassera 500... annars om dom fixar polisen bla bla eller nåt sånt.. kan de bli ännu mer.. (visse.nu) ska ja gö nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kom på en till grej nu. om ni är några st som går ute och ser en polisbil, peka på polisbilen och spring allt vad ni har. har ni tur så sätter dom på sirenerna och jagar er. tar dom er så är det bara att säga " är det olagligt att peka och springà?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Om ni har nån närliggande cykelväg, omgiven av skog, så har jag ett bra bus. Lägg er i skogen på vintern, när det är mörkt, och gör er varsin snöboll. Sen när det går förbi nån kastar ni på dom. Dom blir garanterat chockade, en kvinna som vi gjorde så på fick damp och börja jaga oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 När jag vill få upp adrelalinet så brukar jag kasta ägg, eller kottar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kom på en till grej nu. om ni är några st som går ute och ser en polisbil, peka på polisbilen och spring allt vad ni har. har ni tur så sätter dom på sirenerna och jagar er. tar dom er så är det bara att säga " är det olagligt att peka och springà?" Javisst, det har du verkligen kommit på, du har inte alls snott det från hamsterpaj.net eller jesper.nu...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sa jag att just jag kom på det ? det kan inte möjligtvis vara så att jag sett det på hamsteraj, kollat denna topicen, tänkte *aa, det är en kul grej*, och skriva ner den här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hamsterraj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts