Elander Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Elander: är det en förolempling? (I din signatur..) de e klart jag stavar inte lika dant men.. aja mitt roligast "Bus": för typ 3år sen brukade jag och två till polare kasta kastanger på bilar(Vilket är helsjukt..) och en gång stanade en bil och gubben sprang ut och började jaga oss! men vi hade ju cyklar så va cyklade ifrån och då tänkte vi dra hem till en av kompisen då kommer den där jävla bilen där och bara gasar! jag cyklade in i en buske(Vilket visade sig vara en tagbuske) medans mina kompisar sprang långt in i skogen så var jag änsam med en främande galning fast han såg mig aldrig.. och det roligaste va att han var en lärare i min skola snacka om att jag fick skäll! Nej nej asså menar inte att förolämpa dig på något vis.....det var en sak som var för ett tag sen så gjorde han något så LÅGT...eller rätt lågt.(Webbstudio då) Och det är inte DIG jag menar att han är lika låg som;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Förklara lite "med mera" är lite nyfiken Jag kommer inte på det just nu.....eller Kasta äpplen på hus,repa bilar med saker och fler saker som jag INTE kommer på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag kom inte iväg till skolan en dag för att nån hade kört upp en potatis i avgasröret! VAr det du?? Tackar i sånnafall Nej, missade du en dag i skolan. stackar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Bästa buset är att göra är ta hund skit o lägg det i en påse sen sätt eld på påsen och plinga på och spring iväg då kommer mannen/kvinnan/barnet stampa på påsen o då kommer dom få skit på fötterna bästa asså LOL!! mitt Bästa bus var för 3 år sen... jag o flera som var 3-4 äldre än mig gick runt o sen såg vi nån man så vi tog fram 3-6 ägg o alla kasta på han o sprang i väg så han börja jag oss som tur så var jag snabbast ...fast!dom var äldre än mig o jag var 12år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Om ingen har sagt det så: Hälla nagellack-borttagning på en bil så lacken rinner av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Bästa buset är att göra är ta hund skit o lägg det i en påse sen sätt eld på påsen och plinga på och spring iväg då kommer mannen/kvinnan/barnet stampa på påsen o då kommer dom få skit på fötterna bästa asså LOL!! Eller lägga en smällare med lång stubin i påse med hundskit och tänd på och plinga. Glöm inte att kuta därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Om ingen har sagt det så: Hälla nagellack-borttagning på en bil så lacken rinner av! Alltså, om någon gör det så kommer det att kosta extremt mycket för bilägaren...synd bara att få människor tänker på följderna efter bus/brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 När jag var yngre så busknacka man ju eller kasta snöboll och dylikt kastade ägg på hus för några år sen sommarn 2003 var jag mina kompisar pYr0cL@n (ffs) och luntade massa i ett industri-område det var inget allvarligt, vi var bara hobby-pyromaner fast vi var typ fiender med securitas och en gång blev några av mina kompisar blev jagade av polisen en gång efter vi en period hade vandaliserat på en byggarbetsplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Hm... Jag brukar sno golfbollar på golfbanan... Springa in, ta allt du ser i 5 minuter... sedan kuta för livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Förlåt att jag drar upp min gammla tråd men jag kom på(?) ett bus för ett tag sedan (det tråkiga med detta är att man inte får se vad som hender) Om nån bil har fått P-bot så ta den å sett på nån annan bil, dom blir ju inte lite galna när dom har fått böter. Ska nog sluta busplinga det finns ju en viss risk att SlewME kommer å tar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Palla äpplen for life! Har bara gjort det en gång men.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Förlåt att jag drar upp min gammla tråd men jag kom på(?) ett bus för ett tag sedan (det tråkiga med detta är att man inte får se vad som hender) Om nån bil har fått P-bot så ta den å sett på nån annan bil, dom blir ju inte lite galna när dom har fått böter. Ska nog sluta busplinga det finns ju en viss risk att SlewME kommer å tar mig Spelar ju ingen roll om du sätter den på någon annans bilför där står ju ända ditt registreringsnummer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Palla äpplen och busplingat, orka göra något mer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag o en kompis brukar kasta in smällare/ägg/vatten balonger i öppna fönster osv och ta ut min mac-11 o peppra på massa rutor eftersom den skuter slut et magg på 50 kulor på 3 sec ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Alltså, om någon gör det så kommer det att kosta extremt mycket för bilägaren...synd bara att få människor tänker på följderna efter bus/brott. Jag var inte seriös....har aldrig gjort det...men jag har polare som gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Om man inte gillar någon kan man ju skita på deras vindruta eller nånting annat elakt. det är på en väldigt låg nnivå iofs. men ja vene, kasta äggg å sånt på bussar är skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hm... Jag brukar sno golfbollar på golfbanan... Springa in, ta allt du ser i 5 minuter... sedan kuta för livet Det gjorde jag alltid förr, tog med mig ICA kassar.. Slutade med att jag hade typ 1000 bollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hm... Jag brukar sno golfbollar på golfbanan... Springa in, ta allt du ser i 5 minuter... sedan kuta för livet Springa in i shopen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Springa in i shopen då eller? Där jag var fanns det typ "automater" så fick man stoppa in en tia så fick man en full korg med bollar, eller egentligen fick man låna bollarna bara men det var bättre att ta dom tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Där jag var fanns det typ "automater" så fick man stoppa in en tia så fick man en full korg med bollar, eller egentligen fick man låna bollarna bara men det var bättre att ta dom tyckte jag. Det är ju rangebollar. dom går inte alls lika långt som vanliga bollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts