Jump to content

Bus topicen

aikjonas12
 Share

Recommended Posts

Villket är det bästa bus som du någonsin gort?

Skälv brukar jag mest busplinga och så men en liten skojjig sak som jag gort(dock rett taskigt): Skaffa fram en tom godispåse, fyll den med stenar+jord m.m se till så att den väger ungefär som en påse med godis brukar väga och sen ger du den till nån unge som springer omkring. det bästa är om killen/tjejen inte kolla ner i påsen först, dom lär bli rett snopna sedan när dom kommer hem och märker att dom fått en påse med stenar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När ja va mindre brukade de väll va små bus som busplinga eller nåt sånt...

men de bästa "buset" va nyårsafton (senaste) då vi tog sån där JÄTTE STOR raket, bröt av pinnen o la ner i nåns postlåda...

ja ni kan ju tänka er va som hände ;)

ska gö så nu på sista april oxo.. fast har mer raketer nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog en studsboll och slog den med ett baseballträ (flyger som fan),

ut i vattnet där några stog och fiskade.

Fan va rädda dom vart! :unsure:

HAHAHA, klockren! ;)

Ta ett ägg och lägg det nån stans, så det ruttnar. När det gjort det kastar ni in det i ventelationen på nån byggnad, kommer stinka i hela byggnaden. ;) Ett plus är att göra det i skolan, för då kan man få turen att dom stänger skolan p.g.a lukten. Det var nån som fick ledigt i tre veckor. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ja va mindre brukade de väll va små bus som busplinga eller nåt sånt...

men de bästa "buset" va nyårsafton (senaste) då vi tog sån där JÄTTE STOR raket, bröt av pinnen o la ner i nåns postlåda...

ja ni kan ju  tänka er va som hände  ;)

ska gö så nu på sista april oxo.. fast har mer raketer nu  ;)

Har själv fått en raket eller dyl i våran brevlåda, kan ju tala om för dig att det inte är fullt så kul att göra rent där i efteråt, speciellt jävligt om det skulle ligga post i någon gång. Synd bara att jag inte såg när de gjorde de!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA, klockren! :wub:

Ta ett ägg och lägg det nån stans, så det ruttnar. När det gjort det kastar ni in det i ventelationen på nån byggnad, kommer stinka i hela byggnaden. ^_^ Ett plus är att göra det i skolan, för då kan man få turen att dom stänger skolan p.g.a lukten. Det var nån som fick ledigt i tre veckor. :P

Visse.nu? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att plinga på hos thailändarna här uppe i Norr duger bra...Gjorde det en gång så fick jag kuta ca 2 km i snön innan dom tog fast mig...Sa att jag hette Oskar Steen...Dumma jävlar dom är (Oskar Steen är ju i Karlstad)

Edit: Det skulle vara Oskar Steen och inte hans tvillingbrorsa Kalle Steen

Redigerad av Enbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom inte iväg till skolan en dag för att nån hade kört upp en potatis i avgasröret!

VAr det du?? Tackar i sånnafall

Haha. du, det va ett tag sedan jag gjorde det, kanske ett halvår sen typ. känner mig lite för gammal för sånt där nu :rolleyes: . men om du parkerade din bil i sollentuna för 1 år sedan och ska åka iväg till skolan nu med samma bil så kan du känna dig träffad :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Elander: är det en förolempling? :rolleyes: (I din signatur..) de e klart jag stavar inte lika dant men..

aja mitt roligast "Bus": för typ 3år sen brukade jag och två till polare kasta kastanger på bilar(Vilket är helsjukt..) och en gång stanade en bil och gubben sprang ut och började jaga oss! men vi hade ju cyklar så va cyklade ifrån och då tänkte vi dra hem till en av kompisen då kommer den där jävla bilen där och bara gasar! jag cyklade in i en buske(Vilket visade sig vara en tagbuske) medans mina kompisar sprang långt in i skogen så var jag änsam med en främande galning :wub:

fast han såg mig aldrig..

och det roligaste va att han var en lärare i min skola ^_^

snacka om att jag fick skäll! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor