aikjonas12 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Villket är det bästa bus som du någonsin gort? Skälv brukar jag mest busplinga och så men en liten skojjig sak som jag gort(dock rett taskigt): Skaffa fram en tom godispåse, fyll den med stenar+jord m.m se till så att den väger ungefär som en påse med godis brukar väga och sen ger du den till nån unge som springer omkring. det bästa är om killen/tjejen inte kolla ner i påsen först, dom lär bli rett snopna sedan när dom kommer hem och märker att dom fått en påse med stenar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag brukar springa efter folk som busringer på min dörr. Så gör inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Egga eller äppla bussar är kul. kasta inte handstora stenar.. edt blir feta märkenpå bussen Redigerad 27 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Kul med bus. Gjorde ett udda bus en gång. Tog en studsboll och slog den med ett baseballträ (flyger som fan), ut i vattnet där några stog och fiskade. Fan va rädda dom vart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 När ja va mindre brukade de väll va små bus som busplinga eller nåt sånt... men de bästa "buset" va nyårsafton (senaste) då vi tog sån där JÄTTE STOR raket, bröt av pinnen o la ner i nåns postlåda... ja ni kan ju tänka er va som hände ska gö så nu på sista april oxo.. fast har mer raketer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tog en studsboll och slog den med ett baseballträ (flyger som fan), ut i vattnet där några stog och fiskade. Fan va rädda dom vart! HAHAHA, klockren! Ta ett ägg och lägg det nån stans, så det ruttnar. När det gjort det kastar ni in det i ventelationen på nån byggnad, kommer stinka i hela byggnaden. Ett plus är att göra det i skolan, för då kan man få turen att dom stänger skolan p.g.a lukten. Det var nån som fick ledigt i tre veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 När ja va mindre brukade de väll va små bus som busplinga eller nåt sånt... men de bästa "buset" va nyårsafton (senaste) då vi tog sån där JÄTTE STOR raket, bröt av pinnen o la ner i nåns postlåda... ja ni kan ju tänka er va som hände ska gö så nu på sista april oxo.. fast har mer raketer nu Har själv fått en raket eller dyl i våran brevlåda, kan ju tala om för dig att det inte är fullt så kul att göra rent där i efteråt, speciellt jävligt om det skulle ligga post i någon gång. Synd bara att jag inte såg när de gjorde de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 En liten skit som jag känner brukar göra väldigt mycket och grova bus/brott, Han hadde tydligen lagt ner ett tomtebloss i en postlåda så allt brann upp nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 HAHAHA, klockren! Ta ett ägg och lägg det nån stans, så det ruttnar. När det gjort det kastar ni in det i ventelationen på nån byggnad, kommer stinka i hela byggnaden. Ett plus är att göra det i skolan, för då kan man få turen att dom stänger skolan p.g.a lukten. Det var nån som fick ledigt i tre veckor. Visse.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Att plinga på hos thailändarna här uppe i Norr duger bra...Gjorde det en gång så fick jag kuta ca 2 km i snön innan dom tog fast mig...Sa att jag hette Oskar Steen...Dumma jävlar dom är (Oskar Steen är ju i Karlstad) Edit: Det skulle vara Oskar Steen och inte hans tvillingbrorsa Kalle Steen Redigerad 27 april, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (Oskar Steen är ju i Karlstad) Det kan jag säga att han inte är, eftersom han och Calle har gått över till Leksand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag och min polare brukar göra bus ofta...som: kasta kulor på fönster.skjuta slangbella på saker busplinga med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Lägga prylar i avgasrör brukar jag göra okså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag och min polare brukar göra bus ofta...som: kasta kulor på fönster.skjuta slangbella på saker busplinga med mera Förklara lite "med mera" är lite nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Lägga prylar i avgasrör brukar jag göra okså Jag och min kompis har kört upp potatis i avgasrören ett felertal ggr. . ganska kul att se hur dom reagerar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag kom inte iväg till skolan en dag för att nån hade kört upp en potatis i avgasröret! VAr det du?? Tackar i sånnafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag kom inte iväg till skolan en dag för att nån hade kört upp en potatis i avgasröret! VAr det du?? Tackar i sånnafall Haha. du, det va ett tag sedan jag gjorde det, kanske ett halvår sen typ. känner mig lite för gammal för sånt där nu . men om du parkerade din bil i sollentuna för 1 år sedan och ska åka iväg till skolan nu med samma bil så kan du känna dig träffad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jippi jag slipper skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ikväll bar jag och några kompisar en soffa från gågatan vid hötorget - längs sveavägen och ner i rådmansgatans tunnelbane-uppgång.. en grå soffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Elander: är det en förolempling? (I din signatur..) de e klart jag stavar inte lika dant men.. aja mitt roligast "Bus": för typ 3år sen brukade jag och två till polare kasta kastanger på bilar(Vilket är helsjukt..) och en gång stanade en bil och gubben sprang ut och började jaga oss! men vi hade ju cyklar så va cyklade ifrån och då tänkte vi dra hem till en av kompisen då kommer den där jävla bilen där och bara gasar! jag cyklade in i en buske(Vilket visade sig vara en tagbuske) medans mina kompisar sprang långt in i skogen så var jag änsam med en främande galning fast han såg mig aldrig.. och det roligaste va att han var en lärare i min skola snacka om att jag fick skäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts