Arman Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hade tänkt att ha ett forum till min sida eftersom det behövs... Jag är inte så särskilt förtjust i dessa gratisvarianter som finns på många ställen. Istället vill jag ha en som man laddar ner och sedan ställer in på något sätt men vet ej hur... jag har en FTP-server på tant102.mine.nu så är det enkelt eller? Tack i förhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Du kan ju pröva phpbb ! använde jag innan ! www.phpbb.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Du kan ju pröva phpbb ! använde jag innan ! www.phpbb.com Hur börjar man med en sådan? Jag har uploadat alla filer, vad mer behövs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Att du går in och instalerar efter vaddär står ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Att du går in och instalerar efter vaddär står ? Okej, nu är jag vid installationen... står något om någon "Database Configuration"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Okej, nu är jag vid installationen... står något om någon "Database Configuration"? Kommer inte alls ihåg hur jag gjorde... men fick det att funka till sist.. Du har väl tillgång till databaser osv..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Kommer inte alls ihåg hur jag gjorde... men fick det att funka till sist.. Du har väl tillgång till databaser osv..? Nja, jag har ju en FTP-server på 50 MB... men det kanske inte har något med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Nja, jag har ju en FTP-server på 50 MB... men det kanske inte har något med saken att göra? Fråga Kärringjäveln om du kan få en MySQL databas.. Sedan är det bara att köra! Tant102(?) erbjuder Access och MySQL! Redigerad 27 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Hade tänkt att ha ett forum till min sida eftersom det behövs... Jag är inte så särskilt förtjust i dessa gratisvarianter som finns på många ställen. Istället vill jag ha en som man laddar ner och sedan ställer in på något sätt men vet ej hur... jag har en FTP-server på tant102.mine.nu så är det enkelt eller? Tack i förhand... Ska du inte byta till nåt lättare namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ska du inte byta till nåt lättare namn? Den heter TLOZ: C&S... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Den heter TLOZ: C&S... Tro han menar någon kortare address Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Den heter TLOZ: C&S... För mig heter den http://jayleno88.webhosting.tant102.mine.n...fficialsite.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 För mig heter den http://jayleno88.webhosting.tant102.mine.n...fficialsite.htm Det där är en adress, inget namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Hade tänkt att ha ett forum till min sida eftersom det behövs... Jag är inte så särskilt förtjust i dessa gratisvarianter som finns på många ställen. Istället vill jag ha en som man laddar ner och sedan ställer in på något sätt men vet ej hur... jag har en FTP-server på tant102.mine.nu så är det enkelt eller? Tack i förhand... Jesse James (Från monster garage) som link? Redigerad 28 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jesse James (Från monster garage) som link? Hört talas om att klicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det där är en adress, inget namn... Ja men ska du inte byta adress då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts