thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Skins skins skins här har ni skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Du behöver inte göra nya topicar hela tiden. Har du inte en skins-topic redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Och du kanske ska göra nya skins, inte visa upp samma hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Och så e dom skit fula som ingen kommer att använda + att du har snott dom till vänster Redigerad 27 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Och så e dom skit fula som ingen kommer att använda + att du har snott dom till vänster Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 En sån där sak igen och jag skickar en moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 En sån där sak igen och jag skickar en moderator Vad är det du ska tillkalla en moderator för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Och så e dom skit fula som ingen kommer att använda + att du har snott dom till vänster Jaha, MEN har han sagt att det är han som har gjort dom? NEJ. Du behöver inte ha gjort ett skin själv för att lägga ut dom här! Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 A.A jag hålle med dig till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jaha, MEN har han sagt att det är han som har gjort dom? NEJ. Du behöver inte ha gjort ett skin själv för att lägga ut dom här! Eller hur? Aha? Om jag inte har fel skrev han det i sin förra tråd där han la upp samma. Hej igen det är jag thegtafreak jag har lite nygjorda skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 En sån där sak igen och jag skickar en moderator Mm OCH varför ska du skicka en moderator?, tror du det är några torpeder typ? nej, och han har rätt du har tatt dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jaha, MEN har han sagt att det är han som har gjort dom? NEJ. Du behöver inte ha gjort ett skin själv för att lägga ut dom här! Eller hur? Nej men han har heller inte skrivit vem som gjort dom det ska man göra om man visar andras grejjer blandat med ens egna annars kan det bilda förvirring smartass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Men för f*n jag vet inte vem som har gjort skinnen jag sökte på google och hittade lite skins och moddade dom lite UPPFATTAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts