guardian Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Min kompis förlova sig iaf när han gick i åttan. Hmm, då finns det nog ingen åldersgräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 För att gifta sig måste man vara över 18!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 För att gifta sig måste man vara över 18!! Ja,men inte för att förlova sig! Min kompis som e 13år förlovade sig med en kille! Hon gick omkring med sin förlovnings-ring och skröt hela tiden... men sen ,en dag,så var ringen borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ja,men inte för att förlova sig! Min kompis som e 13år förlovade sig med en kille! Hon gick omkring med sin förlovnings-ring och skröt hela tiden... men sen ,en dag,så var ringen borta! Stulen eller? eller slut mellan dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts