Colan K Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Mästaren e äntligen kär ok, the problema is that.... woops, svensk forum jag ska skicka ett sms och hur säger man nåt fint ord, har nån nåt fint ord på lager? alltså ska avsulta sms'et så typ nåt.. "hej då" eller nåt fint ord som låter bra skriv!! banne med gött, alltså, men skynda dig, jag får hjärtatack snart tja.. för att denna tråd inte ska bli helt värdelös så kan ni väl svara nuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 "Det är bäst att du svarar fort! Annars kanske jag dör av kärlek vid första tanken på dig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 "Signed with love, Don "- ditt namn -" Juan" Nä, för att vara seriösa, "puss" eller dylikt är väl gulligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Ett citat från en låt kanske ? Take a look at the sky just before you die Nej men ja du kan väl ta en citat från någon låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Puss o kram skumbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 "Dra åt helvette" är väll ett bra avsllut? men kanske. älskar dig obeskrivligt mycke eller nå shit. follow your heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Oh no I can’t let you go, My little girl Because you're holding up my world, So I need you Your imitation of my walk And the perfect way you talk It's just a couple of the million Things that I love about you So I need you. En pimp vet precis vad en kvinna vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Du kan skriva: Jag gillar dig, gillar du mig? hej då! Redigerad 27 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Fattar inte ett skit av vad första posten handlar om mer än att du är kär Colan.. Vill du ha ett bra avslut på ett sms, eler vill du ha ett helt sms? Vill du att det ska va ett "fråga chansen" sms, eller är ni redan ihop? Give me information god damnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Fattar inte ett skit av vad första posten handlar om mer än att du är kär Colan.. Vill du ha ett bra avslut på ett sms, eler vill du ha ett helt sms? Vill du att det ska va ett "fråga chansen" sms, eller är ni redan ihop? Give me information god damnit. alltså ska avsulta sms'et så typ nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Säger det dig ett jävla skit eller? jag ska skicka ett sms och hur säger man nåt fint ord, har nån nåt fint ord på lager? alltså ska avsulta sms'et så typ nåt.. "hej då" eller nåt fint ord som låter bra skriv!! Hade du tänkt att det skulle va ett en-ords sms eller. Redigerad 27 april, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Skriv typ "puss sötaste" eller "puss snygging". Funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Säg typ "du är snyggare än mitt ex." nja, men typ "jag behöver dig lika mycket som världen INTE behöver bush" BTW, vet nån hur gammal man måste vara för att få förlova sig och hur man gör det? alltid undrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Vad du än skriver så gäller det bara att inte gå på för hårt direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 BTW, vet nån hur gammal man måste vara för att få förlova sig Måste man vara i en speciell ålder för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Måste man vara i en speciell ålder för det? Vet inte, trodde det var femton, men du har nog rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Måste man vara i en speciell ålder för det? Spela roll. Spring iväg å gift er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 BTW, vet nån hur gammal man måste vara för att få förlova sig och hur man gör det? alltid undrat Min kompis förlova sig iaf när han gick i åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Haha, tack för alla tips, vem vet snart har en annan en flickvän moahhaha nu ska jag gå och... a, det har inte du med att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Lite sent kanske men jag tycker att man ska avsluta ett "kärleks-sms" med kanske "Ha det bra!" . Jag menar, man får inte verka för "på". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts