Dr^nO Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Satt och lyssna på denna låten: Infected Mushroom - The Gathering Så hörde jag nån sampling med nån som snackar. Så tänkte jag vad fan känner igen detta som fan: 'We are building a crime syndicate of extra-ordinary magnitude. We extort money in the tradition of our ancestors. You honour our family. You have our gratitude' 'Hey Aruzo, I gotta warning for you from Bald Man Sonetti; Cross him again, I'll stick a gun up your ass, And blow yor f*ckin' eyeballs out - Capiche? Nice work kid, but the shit's hit the f*ckin' fan! The cops are crawling up my ass and the flaslight's lookin' for ya! I booked you a flight to San Andreas.' Detta måste väl ändå vara från GTA1 då man klarar första banan eller? Sjukt ballt om man både är gta fan och infected fan och upptäcker detta... som jag dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Yep, grymt. Älskar de där klippen efter varje avklarad bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det där har man ju vetat länge. Dock har jag aldrig hört vad dom har sagt i låten. För det är väl aningen uppspeedat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Satt och lyssna på denna låten: Infected Mushroom - The Gathering Så hörde jag nån sampling med nån som snackar. Så tänkte jag vad fan känner igen detta som fan: 'We are building a crime syndicate of extra-ordinary magnitude. We extort money in the tradition of our ancestors. You honour our family. You have our gratitude' 'Hey Aruzo, I gotta warning for you from Bald Man Sonetti; Cross him again, I'll stick a gun up your ass, And blow yor f*ckin' eyeballs out - Capiche? Nice work kid, but the shit's hit the f*ckin' fan! The cops are crawling up my ass and the flaslight's lookin' for ya! I booked you a flight to San Andreas.' Detta måste väl ändå vara från GTA1 då man klarar första banan eller? Sjukt ballt om man både är gta fan och infected fan och upptäcker detta... som jag dvs. Hahah,, shit, jag e också infected o gta fan =) =D härligt. ska lyssna på den och lyssna på det från GTA =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts