berit Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Var i vasaparken mest och kollade på kortegen två poliser tog mina 2 sista öl ...men jag köpte et till 6-pack då asså jag hatar dom jävla poliserna igår, dom var över allt HAR DOM INGET BÄTTRE FÖR SIG!?! typ fånga brottslingar sen blev dom arga för jag kastade en flaska på en väg, det var ganska kul men det var en lyckad kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Var i vasaparken mest och kollade på kortegen två poliser tog mina 2 sista öl ...men jag köpte et till 6-pack då asså jag hatar dom jävla poliserna igår, dom var över allt HAR DOM INGET BÄTTRE FÖR SIG!?! typ fånga brottslingar sen blev dom arga för jag kastade en flaska på en väg, det var ganska kul men det var en lyckad kväll Jadu miss smartskalle, på Valborg är det alltid mer poliser ute på stan för att hindra folk som du att...du vet vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jadu miss smartskalle, på Valborg är det alltid mer poliser ute på stan för att hindra folk som du att...du vet vad. Jag ingen "miss", jag är en kille (berit är bara ett namn jag brukar kalla folk, ej mitt riktiga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts