leftbehind Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Hänga me polarna gissar ja på. Annars får ja väl, som SlewMe ska göra, äta kebab, käka godis o läsk, och datorn till hands också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 10 The Simpsons avsnitt på raken på ZTV någon? Fan!! om det inte var valborg hade jag fan bunkrat upp med chips och cola hehe, nu motsäger jag mig själv lite efter som jag sa innan att man inte har nåt liv om man sitter hemma på en helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Jag trodde det skulle va den 1 Maj. d.v.s. söndag. syftar då på de där 10 simpsons avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag trodde det skulle va den 1 Maj. d.v.s. söndag. syftar då på de där 10 simpsons avsnitten. Det är då också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Drar väl ut och startar skogsbrand någonstans. Annars blir det väl hemmakväll med chips och lite annat gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är då också... då går jag ej miste om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Simpsons-maraton, kul när man ändå har alla sesongerna på datorn, nästan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 När börjar simpsons? 10 avsnitt på z-tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det är på söndag det är 10st simpson inte på valborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag ska ta med ett lass kortlekar till Älvsjöskogen runt halv åtta och vara där säkert hela kvällen. Min trollerikompis finns vid Långsjön [smygreklam] Piarna.tk - Magi [/smygreklam] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ska antagligen dra till Majbålet och leta efter kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Lycka till på valborg era jävlar! Hoppas jag överlever kvällen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Hoppas jag överlever kvällen.. Vart ska du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Vart ska du då? Mitt område, folk kommer in på ett sätt, folk går ut på ett annat sätt. Här respekterar vi bara folk som bor här, och släktingar och familj till dom som bor här. Redigerad 30 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ghetto ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag ska göra stan osäker! Här hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag ska nog se Annie Hall... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Woohoo, första gången jag klarade mig utan en jävla baksmälla, det kanske beror på allt vatten och mjölk jag drack framåt 4-tiden då jag började känna mig lite kääs. Skönt iaf och lyckad svalbard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Hehe det var skit kul igår... Jag sänkte ner en STOR raket i vattnet på en brygga sen sprang jag ifrån, mina kompisar som inte såg vad jag hade gjort och stog och kollade över vatten ytan (eller nästan hängde) Och i nästan sekund så smäller det!!! Det vart ett stort jävla röd smäll vattnet stängte över dom som stog och kollade, dom vart pissblöta!! :"> Och en som jag känner sprängde en cd skiva och fick splitter i handen,,, Redigerad 1 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hade också kul igår. Var med polarna och såg film, sen tillbringade vi natten på en stutsmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts