pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad ska ni göra på valborg? dvs på lördag? sjläv ska ja kanske dra ner te nån jävla pöl som heter långsjön å träffa nåra polare. hoppas man får dricka lite, men de är säkert nån fjolla som kommer avråda mig från de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Sitta hemma, köpa hem en pizza och kolla på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Barnförbjudet. Och folk-på-internet-förbjudet. Och i det ingår gtasajten-forumet-förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Antingen festa/grilla med en hos en tjejkompis (ett ex) och några kompisar och massa folk jag inte känner, eller festa hos en annan med några andra kompisar och en del jag inte känner... har inte bestämt mig... Redigerad 26 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Grilla, sen bär det iväg till lokal-brasan med polerz å "hallonsaft" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag & nåra polare ska ut & härja lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Supa (as hell) och kolla på kortegen (för ni som inte vet va det är så är det en "parad" som eleverna på chalmers gör som går genom centrala gbg) jag och mina kompisar ska fan inte va nyktra en sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Sitta inomhus och inte göra någon speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Sitta inomhus och inte göra någon speciellt. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag & nåra polare ska ut & härja lite Typ såja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Drar väl ut och grillar eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Då fyller jag år!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tror vi skulle fira nåns födelsedag då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tror vi skulle fira nåns födelsedag då... Kan du inte fira min också...? Lite granna bara... Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Fyller 18, vette fan vad man ska göra. Kommer ju iaf inte få plats på puben pga det är lördag, det är valborg, folk har fått lön. Så ingen jävla aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Köpa Kebab, Sitta hemma vid datorn, käka godis och dricka läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag fyller som sagt år på valborg och då ska jag skjuta med min Splitter nya Soft Air gun automat gevär, Fa-Mas som rymmer 300 kulor, 750 mm lång, metal pipa, elektrisk mekanism, BUhaHHAHAh Tratatattattta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag fyller som sagt år på valborg och då ska jag skjuta med min Splitter nya Soft Air gun automat gevär, Fa-Mas som rymmer 300 kulor, 750 mm lång, metal pipa, elektrisk mekanism, BUhaHHAHAh Tratatattattta! Dude, chill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Drar väl ner till bryggan...Där är det alltid fest vid valborgs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Dra till majbrasan me Zlipp o kasta serpentinburkar i elden eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts