Ace Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det finns visst sikte som är framme hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag har bara spelat CoD, men hört att BiA inte ska vara så bra... men, nullvote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det finns visst sikte som är framme hela tiden Gör de? hmm. inte där ja lirade det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Finns att ändra på inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Tycker det är för lätt att sikta på BiA siktet e ju runt hela tiden väl!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 CoD klarade man ju på en kvart (nej jag lirar inte CoD mp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Har bara spelat CoD men jag är säker på att det är bättre än BiA. CoD är nämligen bättre än allting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Haha en tjej hotar en kille Inte första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Det har jag svårt o förstå Så jag får inte ha egna åsikter om saker och ting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Måste säga att båda är nästan lika bra men CoD är snäppet vassare..Vote:CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts