Flanders Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har spelat båda spelan och tycker bara att BIA härmar CoD. Vilket tycker ni är bäst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 CoD for life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Brothers in Arms är grymast! Man ska ju ha taktiker och sånt och så är ljuden härliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 CoD for life. Håller me så jävla mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Håller me så jävla mkt Och då håller man med dig då(för första gången) CoD 4-life, V0TE : COD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Även fast jag inte har spelat CoD så vet jag att det är bättre än Brothers in arms(urk!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 CoD, men BiA är roligt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 CoD är tio gånger bättre än BIA. CoD is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag tycker nog BiA är bättre än Call of Duty, då jag tycker CoD inte direkt ser så verkligt ut, alltså jämför människorna, gubbarna i cod ser ut som små tjocka leksaksdockor eller något. Finns mycket dåligt med båda spelen och mycket bra med båda också, men tycker ändå BiA tar CoD, p.g.a. taktikgrejen, grafiken, underhållningen, hållbarheten med mera. CoD spelade jag typ en gång sen blev man less, men bia..... mmmmmmmmmmhmhmhmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 BiA:s sikte är jävligt dåliga, tycker jag.Och CoD ÄGER!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 CoD är tio gånger bättre än BIA. CoD is the shit. Det har jag svårt o förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Och då håller man med dig då(för första gången) CoD 4-life, V0TE : COD! Zlipp u r so fucked up i skolan imorron ska fan sticka pennor gemon händerna på dig....typ om ja orka o inte sover men stryk blir d iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Zlipp u r so fucked up i skolan imorron ska fan sticka pennor gemon händerna på dig....typ om ja orka o inte sover men stryk blir d iaf Jaja, inge offtopic nu din lilla.... (skumbanan!!) Aja, ontopic, kan man lira brothers in arms online? Och är det bra då? Har bara lirat på x-boxen. Redigerad 27 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Vem det nu var som sa att BiA har härmat CoD; Det är ju två helt olika spel. CoD = En "rambo"-shooter där man klarar sig hur bra som helst utan backup, och det går cirka 1000 tyskar på lilla dig, när det egentigen gick 2 amrikaner på en tysk. Iofs ett roligt spel, men knappast verklighetstroget BiA = Ett taktikerspel som är mycket verkligare än CoD, och lika roligt. Vote: BiA @Zlipp; Ja man kan spela online Redigerad 27 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 BiA:s sikte är jävligt dåliga, tycker jag.Och CoD ÄGER!!!!!! Tjá, hoppa fallskärm, kuta ett antal kilometer, ha 30 kg på ryggen plus ett fem kilos vapen torde väl göra en någorlunda andfådd och krångel att sikta. Jag måste då säga att CoD's 'siktningsgrej' är väldigt orealistisk, har en softairgun som är exakt kopia av det riktiga vapnet (Tror det var M4 Carb. nånting.) som väger då 4.5 kg, och jag kan säga dig, när jag har kutat med det under ett softairgunkrig och sen ska sikta på nåt så är det krångligt, fastän jag inte har flera tiotal kilo på ryggen. I och för sig sägs ju Airborne ha varit elittrupper och nog tycker jag att det är lite överdrivet hur han flaxar med armarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Zlipp u r so fucked up i skolan imorron ska fan sticka pennor gemon händerna på dig....typ om ja orka o inte sover men stryk blir d iaf Haha en tjej hotar en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Haha en tjej hotar en kille Men men, hon är ju farlig :'( . Aja, skulle vilja ha bia till pc , var riktigt kul på x-box och kan tänka mig att de är bättre på pc. Fast CoD står mig nära . Vilka speltyper finns de när man lirar multiplayer på bia? Redigerad 27 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det finns inget "Vet Inte" alternativ. Jag har bara kört CoD och tycker det är väldigt roligt, speciellt på LAN-partyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 BIA på Singleplayer och COD på Multiplayer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Det beror väll på vad man gillar för spel. Bia är ju mer ett taktikspel där man skickar iväg sina gubbar till häger å vänster. I Bia måste man även dra upp siktet för att sikta, för de finns ju inte där hela tiden som resten av alla spel. Bia är kanske mycke mer verkligt och sånt men jag gillar Cod för det är, ja coolare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts