Jump to content

BIA vs CoD

Flanders
 Share

38 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tycker nog BiA är bättre än Call of Duty, då jag tycker CoD inte direkt ser så verkligt ut, alltså jämför människorna, gubbarna i cod ser ut som små tjocka leksaksdockor eller något.

Finns mycket dåligt med båda spelen och mycket bra med båda också, men tycker ändå BiA tar CoD, p.g.a. taktikgrejen, grafiken, underhållningen, hållbarheten med mera. ;)

CoD spelade jag typ en gång sen blev man less, men bia..... mmmmmmmmmmhmhmhmmm... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zlipp u r so fucked up i skolan imorron

ska fan sticka pennor gemon händerna på dig....typ om ja orka o inte sover

men stryk blir d iaf

Jaja, inge offtopic nu din lilla.... (skumbanan!!) Aja, ontopic, kan man lira brothers in arms online? Och är det bra då? Har bara lirat på x-boxen.

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem det nu var som sa att BiA har härmat CoD; Det är ju två helt olika spel.

CoD = En "rambo"-shooter där man klarar sig hur bra som helst utan backup, och det går cirka 1000 tyskar på lilla dig, när det egentigen gick 2 amrikaner på en tysk. Iofs ett roligt spel, men knappast verklighetstroget

BiA = Ett taktikerspel som är mycket verkligare än CoD, och lika roligt.

Vote: BiA

@Zlipp; Ja man kan spela online

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BiA:s sikte är jävligt dåliga, tycker jag.Och CoD ÄGER!!!!!! :wub:

Tjá, hoppa fallskärm, kuta ett antal kilometer, ha 30 kg på ryggen plus ett fem kilos vapen torde väl göra en någorlunda andfådd och krångel att sikta.

:rolleyes: Jag måste då säga att CoD's 'siktningsgrej' är väldigt orealistisk, har en softairgun som är exakt kopia av det riktiga vapnet (Tror det var M4 Carb. nånting.) som väger då 4.5 kg, och jag kan säga dig, när jag har kutat med det under ett softairgunkrig och sen ska sikta på nåt så är det krångligt, fastän jag inte har flera tiotal kilo på ryggen.

I och för sig sägs ju Airborne ha varit elittrupper och nog tycker jag att det är lite överdrivet hur han flaxar med armarna. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha en tjej hotar en kille :rolleyes:

Men men, hon är ju farlig :'( . Aja, skulle vilja ha bia till pc , var riktigt kul på x-box och kan tänka mig att de är bättre på pc. Fast CoD står mig nära :wub:. Vilka speltyper finns de när man lirar multiplayer på bia?

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror väll på vad man gillar för spel. Bia är ju mer ett taktikspel där man skickar iväg sina gubbar till häger å vänster. I Bia måste man även dra upp siktet för att sikta, för de finns ju inte där hela tiden som resten av alla spel.

Bia är kanske mycke mer verkligt och sånt men jag gillar Cod för det är, ja coolare :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor