Ronny Vercetti Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Har ni varit med om det här? Copland uppdraget. Först när jag skulle fånga snutarnas uppmärksamhet fanns det inte en enda i närheten. Jag tror jag fick hålla på i två dagar och meja ner folk och spränga bilar. En hel del oskyldiga strök med :-) Sedan när man väl fått snutuniformen skulle jag dra och hämta en helikopter. Krashade bilen (omdömeslös körning) och skulle sno en ny. Då fanns det bara snutbilar på gatorna. Långa kolonner med snutbilar, och de är ju lite svårare att sno... Men det funkade tillslut. Har ni varit med om det? Schysst replik förresten när de snor snutuniformen "Little tight over the crotch" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 The mall är ju under bombhot, det är därför det är så mycket bevakning uppe runt ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 jag va förut i polishuset och åkte genom golvet , blev respawnad utan för på gatan då fanns det bara en snutar inga bilar och inget folk bara snutar som jagade en. det blev en massa skuma effekter på grafiken också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acke_vc Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 jo det finns massa buggar , tex med en freeway eller en angel , om man försöker köra upp för väggar eller nått åsnt med den får man stunt bonus.. kponstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts