Jump to content

Predator - Concrete Jungle

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Liten Film Snutt

Om ni vill köpa det så kan ni beställa från webhallen

Bild

Bild2

bild3

Som sagt så kommer ett nytt Predator spel ut snart... ;)

Så vad tror ni om det? Kommer det vara bra/dåligt?

Motivera!

Själv tycker jag det ser ut som en blandning mellan Metal Gear Solid och nå't Street Fighting spel... Men det är ju vad jag tycker det...

Vad tycker ni? :wacko:

Edit: La in lite bilder mm

post-23-1114542993_thumb.jpg

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lirat detta underbara spel på x-box hos min farsa(fråga inte hur han fick de ;) )

Lirade dock bara några minuter, aja kan skriva om det som hände när jag lirade.

*SPOILER*(typ) Man började som predator(så klart :angry: ) i en stad. Sen kom en massa vakter och typ: -whata fuck is that? Och då blev de slakt ;) . Aja man kunde bli osynlig, sen hade man någon kniv/svärd klor eller va fan de var men man kunde "slasha" med den(sköönt) Sen var det en intro film i början när man gått in i ett hus, då blev man osynlig och gick bakom en vakt och tog upp han o "slashade" han på mitten :unsure: . *slut på spoiler* Spelet får 8/10 av mig.

Kanske lite stavfel, är lite flummig.

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lirat detta underbara spel på x-box hos min farsa(fråga inte hur han fick de :unsure: )

Lirade dock bara några minuter, aja kan skriva om det som hände när jag lirade.

*SPOILER*(typ) Man började som predator(så klart B) ) i en stad. Sen kom en massa vakter och typ: -whata fuck is that? Och då blev de slakt :angry: . Aja man kunnde bli osynlig, sen hade man någon kniv/svärd klor eller va fan de var men man kunde "slasha" med den(sköönt) Sen var det en intro film i början när man gått in i ett hus, då blev man osynlig och gick bakom en vakt och tog upp han o "slashade" han på mitten :lol: . *slut på spoiler* Spelet får 8/10 av mig.

Kanske lite stavfel, är lite flummig.

Tjá, cloaking on WristBlade är ju ganska standard för Rovdjuren. ;) Gott med ett till spel, man får väl försöka få tag på ett ex. nån gång... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du säker på att du har spelat det...?

Ibland har jag hört att folk ljuger...  :angry:

Jag är inte en sån som ljuger( >_< ) näe men vad tjänar de till o ljuga?(iaf i sånna här situationer) Men det är faktiskt sant, spela det o se att jag har rätt. Det är inte så svårt att få tag i spel nu för tiden. :( *edit* Om ni inte tror mig kan jag ta en bild "på"(när jag lirar) spelet på söndag.(ska till min farsa nu på söndag)

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte en sån som ljuger( >_< ) näe men vad tjänar de till o ljuga?(iaf i sånna här situationer) Men det är faktiskt sant, spela det o se att jag har rätt. Det är inte så svårt att få tag i spel nu för tiden. :( *edit* Om ni inte tror mig kan jag ta en bild "på"(när jag lirar) spelet på söndag.(ska till min farsa nu på söndag)

Jaaajaaa!!! Gör det! :angry: Snälla? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor