Sikorka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Liten Film Snutt Om ni vill köpa det så kan ni beställa från webhallen Bild Bild2 bild3 Som sagt så kommer ett nytt Predator spel ut snart... Så vad tror ni om det? Kommer det vara bra/dåligt? Motivera! Själv tycker jag det ser ut som en blandning mellan Metal Gear Solid och nå't Street Fighting spel... Men det är ju vad jag tycker det... Vad tycker ni? Edit: La in lite bilder mm Redigerad 26 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Faen va gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Är man BARA Predator? Jag skulle vilja ha ett "freeride" spel där man spelar som han/dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hur är spel stylen måste man göra saker eller kan man gå på ett redigt killing spree? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Taking inspiration from the popular film franchise,the game allows players to roam the city landscape, stalking human prey while armed to the teeth with hunt-adapted vision modes, cloaking technology and extraterrestrial weapons of annihilation. Källa: Webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Men fan, vill inte att det ska va tredje person, vill se i första person som i AvP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Har lirat detta underbara spel på x-box hos min farsa(fråga inte hur han fick de ) Lirade dock bara några minuter, aja kan skriva om det som hände när jag lirade. *SPOILER*(typ) Man började som predator(så klart ) i en stad. Sen kom en massa vakter och typ: -whata fuck is that? Och då blev de slakt . Aja man kunde bli osynlig, sen hade man någon kniv/svärd klor eller va fan de var men man kunde "slasha" med den(sköönt) Sen var det en intro film i början när man gått in i ett hus, då blev man osynlig och gick bakom en vakt och tog upp han o "slashade" han på mitten . *slut på spoiler* Spelet får 8/10 av mig. Kanske lite stavfel, är lite flummig. Redigerad 27 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Har lirat detta underbara spel på x-box hos min farsa(fråga inte hur han fick de ) Lirade dock bara några minuter, aja kan skriva om det som hände när jag lirade. *SPOILER*(typ) Man började som predator(så klart ) i en stad. Sen kom en massa vakter och typ: -whata fuck is that? Och då blev de slakt . Aja man kunnde bli osynlig, sen hade man någon kniv/svärd klor eller va fan de var men man kunde "slasha" med den(sköönt) Sen var det en intro film i början när man gått in i ett hus, då blev man osynlig och gick bakom en vakt och tog upp han o "slashade" han på mitten . *slut på spoiler* Spelet får 8/10 av mig. Kanske lite stavfel, är lite flummig. Tjá, cloaking on WristBlade är ju ganska standard för Rovdjuren. Gott med ett till spel, man får väl försöka få tag på ett ex. nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har lirat detta underbara spel på x-box hos min farsa(fråga inte hur han fick de ) Lirade dock bara några minuter, aja kan skriva om det som hände när jag lirade. Är du säker på att du har spelat det...? Ibland har jag hört att folk ljuger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Är du säker på att du har spelat det...? Ibland har jag hört att folk ljuger... Jag är inte en sån som ljuger( ) näe men vad tjänar de till o ljuga?(iaf i sånna här situationer) Men det är faktiskt sant, spela det o se att jag har rätt. Det är inte så svårt att få tag i spel nu för tiden. *edit* Om ni inte tror mig kan jag ta en bild "på"(när jag lirar) spelet på söndag.(ska till min farsa nu på söndag) Redigerad 29 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag är inte en sån som ljuger( ) näe men vad tjänar de till o ljuga?(iaf i sånna här situationer) Men det är faktiskt sant, spela det o se att jag har rätt. Det är inte så svårt att få tag i spel nu för tiden. *edit* Om ni inte tror mig kan jag ta en bild "på"(när jag lirar) spelet på söndag.(ska till min farsa nu på söndag) Jaaajaaa!!! Gör det! Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jaaajaaa!!! Gör det! Snälla? Okey ! Kommer väll någon gång vid klockan 19-20 på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag tror att spelet inte kommer bli så bra om man läser artikeln i player1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag älskar när man ser Predatorn slänga sitt "hår" i action strider, det är så sexi... Öh jag menar :"> Det är så fint.. Snyggt,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan man hugga dom i 2 delar eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan man hugga dom i 2 delar eller nåt? Vet inte när man spelar, men om du syftar på det jag skrev så var det i en intro film nästan i början som han gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Syftar på när man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hoppas man kan spela online... Värsta Splinter Cell grejjen juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om ni har sett AvP den nya filmen alltså.. så har predatorna ett "spjut" som är ganska grymt.. skulle va kul och ha med det i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Om ni har sett AvP den nya filmen alltså.. så har predatorna ett "spjut" som är ganska grymt.. skulle va kul och ha med det i spelet Fanns spjut i dom förra oxå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts