Nark Buddy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag ska göra en affisch mot antipiratbyrån och Henrik Pontén. Någon som har några förslag på text? Eller någon kanske har gjort en fin affisch själv? Dela med er av den i så fall. (: Det första jag kom att tänka på: En bild på Pontén och brevid står det: Den här mannen vill ha kuk. Ge honom det! Kanske lite brutalt.. Men det måste vara en ganska enkel text att förstå. Det finns ju så många personer som inte ens har hört talas om apb och inte vet något om bojkottningen. Tyvärr är det sant. Hjälp mig med ideér nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 GRATIS SPEL OCH MUSIK ÅT FOLKET! NER MED ANTIPIRATBYRÅN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 "Den här människan är ett bra exempel på hur ni inte ska bete er." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Finns det inte redan såna affisher? Bojkott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 En som tror att Tupac lever..Sen en som inte tror det., Komiskt! Här är ett förslag: "Varför köpa musik och DVD när sånt finns gratis på Internet?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Lycka till med ert det där, tror inte ni kommer skrämma han precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Lycka till med ert det där, tror inte ni kommer skrämma han precis. Skrämmas. Nej. Jag tror inte ens han kommer att se den någon gång under dessa år han kommer att vandra på jorden. Jag har iaf skrivigt ut några affischer(a4) för att sätta upp i skolan imorgon. (: Och sen måste jag fixa en hemmagjord affisch med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 LÅT OSS TANKA! eller nått. å kanske en överstruken bild på ponten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts